Endnu en sæson er veloverstået ... - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Jagt & friluftsliv (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=14) +--- Forum: Jagt i Danmark (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=64) +--- Tråd: Endnu en sæson er veloverstået ... (/showthread.php?tid=16870) Sider:
1
2
|
Endnu en sæson er veloverstået ... - Farmor - 08-03-2011 En noget sløj jagtsæson med haglgeværet pga sne: 2 harer 2 fasaner (1 kok og 1 høne) 5 gråænder Med riflen i Sverige: 2 grisebasser 1 ræv m/skab [] Farmor/Annelise Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil. Endnu en sæson er veloverstået ... - Claxel - 08-03-2011 2 harer 10 råer og lam (en svensk) 1 buk svensk 1 svin svensk 1 grævling svensk 1 blondine, dansk - uægte 51 duer 16 fasaner 4 gråænder 1 krikand K&B Clax [] Beware of a man with customised rifles ... Endnu en sæson er veloverstået ... - Boryx - 08-03-2011 @Claxel Hende blondinen, var hun uægte blondine eller uægte Dansk[][][][?] Endnu en sæson er veloverstået ... - S.G - 08-03-2011 Når der nu er tale om pral vil jeg godt være med [] Jeg kan godt nok ikke hamle op med en Uægte blondinde - ihvertfald ikke "nakket" med hagl eller kugle [:I] Dk: 2 Danske bukke 1 Kronkalv 7 Ræve 4 Harer 2 Agerhøns 15 Fasaner 5 Duer 10 Gråænder + 7 Krikænder 8 Snepper (Dårligt år!! Med al den vinter forsvandt de tidligt) 7 Krager & 4 Husskader Sverige: 1 Svensk buk 1 Tjur 2 Urfugle 2 Ryper Med en skudstatistik med hagl på 1,81 per stk. vildt [^] (Alle de MANGE lerduer før sæsonen hjalp!) [] Endnu en sæson er veloverstået ... - FAIR - 09-03-2011 12 Fasaner 2 Råer - svenske 2 Vildsvin - svenske 1 Ræv - svensk, og sad på bunden af min gylletank(tankevækkende) 1 Ugle, var påkørt men ikke død, svensk 15+ Skov,- og husskader i sverige 1 Hare 1 Mår - svensk 4 Ænder Med meget godt selskab og vejr, fedt år. Nu går der ikke længe før grisejagten bliver sjov igen, den har været lidt for kold og "ensom" de sidste par måneder. Mvh Fair Endnu en sæson er veloverstået ... - bundgaard - 09-03-2011 Danmark: 44 fasaner 10 gråænder 1 buk 3 lam 1 kronkalv 1 ræv Skotland: 5 bukke Tyskland: 1 kronhjort 1 då 1 dåkalv /bundgaard Endnu en sæson er veloverstået ... - Walnut - 10-03-2011 Super jagtsæson med et par femstjernede oplevelser []. 1 svensk skovbuk (efter en del hårdt arbejde og en del smerter [B)]) 1 fint lam ( Hotlips i dejligt selskab) 1 kapital svensk orne (min første gris) 1 sønderjysk hare Walnut Endnu en sæson er veloverstået ... - kleiner - 10-03-2011 min sæson har givet dette på trods af nyt hus projekt. 3 bukke 1 smaldyr 2 råer 1 lam 2 kokke 3 høner 2 agerhøns 2 harer ca 40 duer 1 blishøne 7 gråænder nu må det godt snart blive den 16 maj [] Endnu en sæson er veloverstået ... - Christensen - 10-03-2011 min sæson har været [}] 2 fasan kokke [V] På den anden side jeg har heller ikke været så meget afsted som jeg plejer, men det har absolut heller ikke gået min vej når jeg har været afsted. Men ikke noget kronvildt for første gang i 4 år. Suk Mvh Christensen Livet rummer mange forunderlige spørgsmål... Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok? Endnu en sæson er veloverstået ... - eell - 11-03-2011 Hej her er lidt fra min sæson. 38 fasaner 75 gråænder 37 krikænder 5 pibeænder 17 bekkasiner ( i 18 skud [^] ) 5 agerhøns 1 mink 35 skovduer 14 krager 4 måger m.v.h. eell Endnu en sæson er veloverstået ... - lady of the house - 11-03-2011 Hej. Har lige i dag indberettet: 2 Fasaner (kokke) 1 Ræv 1 Pibeand 2 Råbukke Derudoverhar jeg i Polen skudt: 1 Kronhjort 1 Svin Mvh. Jette Endnu en sæson er veloverstået ... - RINCON - 15-03-2011 Det er da blevet til (for)lidt hjemme i baghaven iår[B)] Sakset fra SNS online hejs 6 Råvildt 1 Ræve 5 Andre svømmeænder 2 Krager 4 Gæs 12 Ederfugle 60 Måger 5 Andre dykænder I alt 95 [center] Fattigdom - det er en sindstilstand [/center] Endnu en sæson er veloverstået ... - Hesselager - 18-03-2011 Mit år har godt nok også været en stille omgang. Alt for meget arbejde og rejsen (Uden riflen) 2 bukke 2 fasaner 1 due med 22 lr 1 krage 22 lr. Den ene buk en fin ulige 6 ender skudt efter 11 min med en patron i kammeret. "Fighting for peace, is like fucking for virginity" Endnu en sæson er veloverstået ... - ULG - 19-03-2011 Så er mit udbytte indberettet til SNS..... 10 stk råer/lam 5 bukke 2 snepper 9 tyrkerduer 1 krage 2 bekkasiner 1 rågeunge 14 gråænder 7 skeænder 11 spidsænder 10 brunnakker 3 krikænder 5 hare 3 skovduer 10 fasaner Hilsen Ulrik Endnu en sæson er veloverstået ... - McQuolle - 19-03-2011 Har også indberettet nu. Må nok konstaterer det grænser til et katastrofe-år. 3 gange på jagt inkl. en tur til Tyskland. Udbytte i DK = 0 Udbytte i DE = 1 smaldå. Sådan kan det gå når man mister et konsortie og flytter til den modsatte ende af landet - Det kan IKKE anbefales at prøve. :-( MvH Morten [IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/Santo/Asgrdlogo.gif [/IMG] |