Våbenteknisk Forum - VTF
Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Printviselig Version:

+- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com)
+-- Forum: Riffelteknik (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Riffelteknik - centraltænding (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Tråd: Lyddæmpere - tid til egen Default Category? (/showthread.php?tid=22078)

Sider: 1 2 3


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Kima - 08-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

DAMN - men hvis Kima er en god dreng og rydder op [Wink][Smile]



Jeg sagde at det ikke skulle blive en vane at stille krav til min arbejdsindsats[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Kenneth - 08-01-2014

Start med at slette alle Max's indlæg, og spar for nogle tusinde kr diskplads ;-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Kima - 10-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

DAMN - men hvis Kima er en god dreng og rydder op så der ikke fortsat skal være 68 underfora, så bliver det vel godt til sidst [Wink][Smile]


Så fik du din vilje[^],der er ryddet op og røget et par fora, kan jeg så få arbejdsro[:p][:o)]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - M@X 2.1 - 10-01-2014

TAK, Kim.

Nu er vi nede på 54 underfora og det er blevet meget mere overskueligt [^][Smile]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Claus the Dane 2.0 - 10-01-2014

Nu er der en del jægere der efterhånden er fulgt med tiden og dermed på Facebook. Facebook er betydeligt mere up to date, da der kan bringes billeder og videoklip i indlæg. Jeg frygter at hvis ikke VTF bliver opdateret og opfylder tidens krav til kommunikation så dør Forummet her. Kun enkelte Dinosaurer vil blive hængende her i deres selvforståelse om at nyt er farligt.

Blot for at provokerer jer lidt.[Big Grin]

Claus the Dane


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - M@X 2.1 - 10-01-2014

Hej Claus.

Fint , at du har doneret din sjæl og din røv til Facebook. Jeg gør det ikke.

Og billeder og video fungerer altså osse her.

Jeg HAR været inde og kigge i din Facebook gruppe, en dag jeg lånte en andens PC. Gruppen bærer præg af at der mangler en moderator [Sad]

Ellers er det da fint, men du må undvære bl.a mig og det overlever du nok. Du er jo robust [Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Kenneth - 10-01-2014

Jeg er da også på Fjæsbog, men jeg hader deres reklame lort og alle de latterlige spil invitationer mv.

Men jeg giver dig ret i at der nok findes bedre forum software end den vi kører på herinde :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Claus the Dane 2.0 - 10-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Hej Claus.

Jeg HAR været inde og kigge i din Facebook gruppe, en dag jeg lånte en andens PC. Gruppen bærer præg af at der mangler en moderator [Sad]

Ellers er det da fint, men du må undvære bl.a mig og det overlever du nok. Du er jo robust [Big Grin]



Ja ytringsfrihed er en grim ting M@X[xx(]

Claus the Dane


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Kenneth - 10-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane 2.0

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Hej Claus.

Jeg HAR været inde og kigge i din Facebook gruppe, en dag jeg lånte en andens PC. Gruppen bærer præg af at der mangler en moderator [Sad]

Ellers er det da fint, men du må undvære bl.a mig og det overlever du nok. Du er jo robust [Big Grin]



Ja ytringsfrihed er en grim ting M@X[xx(]

Claus the Dane



Det kommer an på klientellet, men selv her hvor folk har nogenlunde samme interesser, har vi da ind imellem brug for én til lige at gyde lidt olie på vandene...

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - dravis - 10-01-2014

Jeg kommer ALDRIG på hverken Fjæsbogen eller Twitter eller nogen af de andre "sociale netværk" De afkræver ganske enkelt alt for mange personfølsomme oplysninger, deres sikkerhed er hullet som en si, de sælger personlig information til højstbydende og tillader sig at kræve ophavsret til de ting man "afleverer" på stedet. [V][xx(][Sad!]

Hvis nogen ellers gider læse de kilometerlange "disclaimers" og "legal statutes" de fodrer en med, så vil man opdage at de nærmest kommer til at eje samtlige ens oplysninger, under amerikansk lov...

Det er RIGELIGT at NSA, PET og gud ved hvem kan lytte med alle steder...[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - M@X 2.1 - 10-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane 2.0

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Hej Claus.

Jeg HAR været inde og kigge i din Facebook gruppe, en dag jeg lånte en andens PC. Gruppen bærer præg af at der mangler en moderator [Sad]

Ellers er det da fint, men du må undvære bl.a mig og det overlever du nok. Du er jo robust [Big Grin]



Ja ytringsfrihed er en grim ting M@X[xx(]

Claus the Dane



Hej Claus. Den debat jeg hentydede til var under et billede atf en lille bitte stribet gris der var blevet skudt og fundet af en hundefører.
Mage til ævlen om det jagtlige i at skyde så lille en gris. tsk tsk

Pointen i billedet var at hunden havde fundet den på et eftersøg, hvilket jo er super, men dien brugere gik nærmest i selvsving fordi en eller anden havde skudt den søde lille gris.

Men fortsæt du bare på Facebook......det bliver værst for dig selv hvis du render på min kone [Big Grin][B)][B)][B)]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Claus the Dane 2.0 - 11-01-2014

Nu kan jeg forstå du ikke kommer på facebook M@X, vil lige gøre opmærksom på der er rigtigt mange grupper der omhandler jagt.
Håber ikke du tror at alle er grupper jeg har oprette og er admin for.
Kender ikke den omtalte historie.

Claus the Dane


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - M@X 2.1 - 11-01-2014

Hej Claus.
Jeg ved godt at du ikke er overguru på alle de jagtgrupper,men jeg var inde på "alle os der går på vildsvinejagt" sådan cirka og jeg læste kommentererne til nogen af billederne. Der gik man efter manden i stedet for bolden...
Du kan selvfølgelig ikke være på hele døgnet og klapse dem der er lidt utilpassede.

Og jeg vil lige tilføje at jeg er hverken for eller imod at nogen opretter jagtgrupper. Jeg deltager blot ikke efter eget valg [Smile]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Kima - 11-01-2014

Facebook bliver osse hurtigt noget rod, alt står jo i en pærevælling[xx(].
Jeg bruger det til hurtige beskeder, men gider ikke rode rundt for at finde etellerandet bestemt[:I].

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Claus the Dane 2.0 - 11-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

[green]Hej Claus.
Jeg ved godt at du ikke er overguru på alle de jagtgrupper,men jeg var inde på "alle os der går på vildsvinejagt" sådan cirka og jeg læste kommentererne til nogen af billederne. Der gik man efter manden i stedet for bolden...
Du kan selvfølgelig ikke være på hele døgnet og klapse dem der er lidt utilpassede.



Det er jeg glad for at hører M@X. jeg har intet med den gruppe at gøre andet end være medlem.

Claus the Dane


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - M@X 2.1 - 11-01-2014

Nå Ok. Jeg søgte ellers efter dit navn og der dukkede et billede op af dig.........men der kan man se, jeg kan ikke finde ud af hvordan FB virker [B)]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Claus the Dane 2.0 - 12-01-2014

Rigtigt M@X jeg er jo også medlem af gruppen. Indrømmet det tager tid at overskue hvordan Facebook virker. Prøv det[Smile]

Claus the Dane


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - Rolin - 12-01-2014

Syntes du skulle lade være M@X, vent og se hvad der sker med n a[Sad]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - n a - 12-01-2014

Citat:quote:

Originally posted by rolin

Syntes du skulle lade være M@X, vent og se hvad der sker med n a[Sad]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."



Uanset hvem vi snakker om, kan en forandring kun være til det bedre.[B)][B)][B)][B)][Wink]

Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legmesdel


Lyddæmpere - tid til egen Default Category? - M@X 2.1 - 12-01-2014

@Rolin

Der er da i hvert fald sket det med naat han er begyndt at stave som stavekontrollen på en mobiltelefon. Jeg oversætter lige.

legmesdel = legemsdel [Wink][^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!