På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15) +--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32) +--- Tråd: På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... (/showthread.php?tid=20018) |
På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - CP - 30-07-2012 Har frasen "At skyde sig selv i foden" nu fået en ny betydning eller er den bare blevet stadfæstet[] CP "Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker" På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Claxel - 30-07-2012 Ja jeg kan se en fin kombination af flere statements Shoot low I might BE crawling ... +GONE2HURT+ Nu med krykker ... K&B Claxel [] Beware of a man with customised rifles ... På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - GT - 30-07-2012 +CRAWL2HUNT+[B)] /GT www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)] På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - LasseScout - 30-07-2012 +LIMP2HUNT+ [][][] M.v.h. Lasse. ...Regulering er jagt ! På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Tonny - 30-07-2012 Lasse den var sgu over middel god den der...overvejer en ny T-shirt [] +GONE2HUNT+ King of varmint Op ad bakke, er trods alt stadig fremad. NU MED SPORTER På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - FAIR - 30-07-2012 @tonny Hvad betyder det der: NU MED SPORTER??? Go bedring. ps. husk mælkeprodukter til de smertestillende, ellers skyder maven også. Mvh. Fair På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Poulsen - 30-07-2012 er uheldet sket ved at skytten har stået og gloet ned i løbet af en Blaser? På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Schönauer - 31-07-2012 Kan man få stillet sin nysgerrighed[?] Når jeg nu tænker tilbage på bukkejagten, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor lang tid der går, efter kuglen har ramt, inden bukken føler nogen smerte[:o)] Schönauer Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje! På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - lollænder - 31-07-2012 Det minder mig om en sang fra firserne. Med kenny loggins. Kevin bacon spillede, den mandlige hovedrolle i filmen. Hm. Kommer nok i tanke om titlen i morgen. På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - h.s.jensen - 31-07-2012 hej tonny god bedring.. hilsen H.S.Jensen På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - mini - 31-07-2012 Citat:quote: Footloose [] Jaja man kan sagtens grine - med alle tæer i behold, og påstå at det aaaaldrig kunne ske for een selv[!] Noget andet er Tonny, ...... undslap skelettet [?] Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på! På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Kenneth - 31-07-2012 God bedring Tonny - hvis I presser, så kan I få lov til at høre om dengang jeg var ved at skyde hovedet af min sergent :-) Hilsen Kenneth ------------------------------------------- The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos. På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - M@X 2.1 - 31-07-2012 Sergenter er der nok af, så skidt med det................. arj...fortæl nu [] -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened! På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - ID - 31-07-2012 Citat:quote: Næh det er der ikke M@X 2.0 - jeg bliver kontaktet ca. engang hver anden måned med henblik på genansættelse. Der er stor mangel på sergenter/befalingsmænd........om det skyldes at de er blevet vådeskudt af menige, skal jeg ikke kunne sige På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Christensen - 31-07-2012 God bedring Tonny! Mvh Christensen På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - M@X 2.1 - 31-07-2012 Citat:quote: Ja, nu ligger sergentskolen jo her i byen, så vi har rigeligt af dem......[] -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened! På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Vilsgaard - 01-08-2012 Tonny: Hvorfor skød du ikke fodvorten af nu du var igang, så var der jo kommet noget godt ud af det :o) God bedring! "Den der ler sidst er langsomt opfattende" På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - Prezz - 02-08-2012 En "tå hyler"??? God bedring, Tonny! @Id. Jeg tror 100% på at der er mangel på gode serganter i forsvaret! [^] /P På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - littlebear - 04-08-2012 Hej Tonny Det er da godt nok træls. God bedring Littlebear På en skala fra 1 til 10. Hvor ondt gør det... - ULG - 13-08-2012 Føj for satan!! God bedring[] Hilsen Ulrik |