Jagt i Kasachstan - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15) +--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32) +--- Tråd: Jagt i Kasachstan (/showthread.php?tid=12293) |
Jagt i Kasachstan - THORLAK - 06-04-2009 Under Safari skydningen i weekenden blev jeg et par gange hvorfor jeg ikke gik på jagt, medens jeg arbejdede i Kasakhstan. Arbejdet var simpelthen i den forkerte del af landet, nærmere betegnet ved det Kaspiske Hav og byen Aktau. Aktau eksisterede ikke på kortet før efter murens fald - det var en militær by med uran berigelses fabrikker, strategisk air strip og så videre. De del civile tyskere fra det nuværende vest Polen og del tyske krigsfanger blev brugt som arbejdskraft i området. Der blev affyret ca. 250 skud af de store grimme nuks i Kasakhstan. Her er udsigten om aftenen kunne man se lyset i lufthavnen ca. 18 kilometer væk: Den lokale ung mø: Mvh Thorlak Correct first shot placement, the rest is bullshit! Jagt i Kasachstan - Kenneth - 06-04-2009 Var trofæafgiften på kamelen for høj ? [] Hilsen Kenneth ------------------------------------------- CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv Jagt i Kasachstan - Høgh - 06-04-2009 "Hjemve" er det ord, der umiddelbart falder mig ind..... [center][/center][center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about. Jagt i Kasachstan - Kima - 06-04-2009 Citat:quote: Mon ikke man ville blive rimeligt upopulær hos de lokale hvis man aflivede det eneste hunkønsvæsen indenfor flere hundrede kvadratkilometer[}] I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty Jagt i Kasachstan - M@X 2.1 - 06-04-2009 Efter at have mødt Thorlak, kan jeg frikende ham for alt. Han er ikke højere end DWD [][] -- mvh M@X. Boltlift - or bust... Jagt i Kasachstan - STROM - 06-04-2009 men trods alt kønnere[] mvh Strom, naturgænger Jagt i Kasachstan - Høgh - 07-04-2009 .... og langt kvikkere! [center][/center][center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about. Jagt i Kasachstan - M@X 2.1 - 07-04-2009 til hvad??????????? -- mvh M@X. Boltlift - or bust... Jagt i Kasachstan - Walnut - 07-04-2009 Citat:quote: Hovedfaldsgreb på unge kamelmøer [][][:I] Walnut Jagt i Kasachstan - THORLAK - 07-04-2009 Citat:quote:. Der var ikke tale om egentlig trofæ afgift- Hun blev kald Susie og det var min tur hver anden fredag til en pris af 2,500 tinke[] Correct first shot placement, the rest is bullshit! Jagt i Kasachstan - Kenneth - 07-04-2009 Citat:quote: VI VIL IKKE VIDE MERE ![] ------------------------------------------- CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv Jagt i Kasachstan - Bwana Olifant - 07-04-2009 Citat:quote: Stod du på en stige? [IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/BwanaOlifant/Elefantdragere-1-1.jpg[/IMG] Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge! Jagt i Kasachstan - THORLAK - 07-04-2009 Man har vel andre metoder[:p][:p][:p][:p][:p] Correct first shot placement, the rest is bullshit! Jagt i Kasachstan - Kima - 08-04-2009 Citat:quote: Heeej rolig nu, De steg godt nok på hende, men det var for at ride ind til den nærmeste by[]. Jeg er rystet over den tankegang et par stykker af jer har og I må have misforstået mit tidligere indlæg, jeg mener ikke at det fremgår at der skulle være foregået nogetsomhelst perverst[^]. Btw, hun er over 15[8D] I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty Jagt i Kasachstan - Walnut - 08-04-2009 Citat:quote: Hej KIMA Og dog....[8)] Der stod : "Aflivede det eneste hunkønsvæsen i miles omkreds". Der stod ikke " Fjernede det eneste transportmiddel til en anden skodby - også uden kvinder" [][] Walnut Jagt i Kasachstan - Takleberry - 08-04-2009 Citat:quote: Hmmmm...med de læber sådan et hunkønsvæsen render rundt med må I da kunne være lidt effektive og være 2 ad gangen (som det eneste hunkøn i gudfaderlig voldsom nærhed må hun have været ret populær []) [:I] Ham hvis tur det var til bruge forenden måtte så bare håbe på, at hun ikke valgte at tygge drøv i mens [:0][xx(] . Nu med "Harley"-rifler [8D] |