Våbenteknisk Forum - VTF
Skotland 2011 - Printviselig Version:

+- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com)
+-- Forum: Jagt & friluftsliv (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Forum: Udlandsjagt - jagtrejser (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Skotland 2011 (/showthread.php?tid=15993)

Sider: 1 2 3 4


Skotland 2011 - Boldsen - 11-10-2010

Jeg er en dreng på 18 år, som er meget vild med jagt. Har været med min far siden jeg kunne gå, og har erhvervet mig jagttegn samt riffeltegn så hurtigt som muligt.
Jeg går pt. på gymnasium ved Aarhus i 3.g på en biologi linje da naturen er "mit element".

Jeg har en drøm om at jeg efter 3.g kan komme ud i verden og opleve lidt. Komme lidt væk fra skolebænken.
Jeg vil rigtig gerne være ghilley (tror jeg det hedder). Altså jeg vil gerne arbejde i 4-5 måneder ved en skotte som "slave". Arbejde ved ham imod kost og et sted at bo. Og hvis chancen byder sig måske skyde lidt vildt, hvis det er muligt.

Jeg vil gerne til et område med sika, grouse, harer og kronvildt. Men det er jo bare ønsker.

Der er helt sikkert noget jeg har glemt at spørge om, men er der mulighed for at det kan lade sig gøre?

Er der nogle af jer her inde der har nogle kontakter til Skotland?
- hvis I har og vil give hints eller andet, så er I meget velkomne til at skiver her inde eller i en PB.

SG her inde fra har spærrede hjulpetig en hel del. Stor tak til ham!

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - Boldsen - 11-10-2010

Der skulle have stået:
SG her inde fra har allerede været til stor hjælp. Mange tak SG Smile

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - S.G - 11-10-2010

Dte var megte ldit !! Eller Det var meget lidt [Wink]

Håber det giver noget dem jeg har sat dig i kontakt med, ellers skal du ikke være bange for at prøve uopfordret rundt omkring. Det værste der kan komme ud af det er et nej [Smile]

GL !!


Skotland 2011 - Boldsen - 11-10-2010

Kontakten du gav har sendt min mail videre til to tidligere kollegaer i Skotland, så håber på svar derfra.

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - Otterup - 11-10-2010

Hej Boldsen!

Jeg mener også at dem her: http://www.scotsport.dk/00058/ har ansat skytter/medhjælpere på deres egne arealer.

Knæk og Bræk med jobsøgningen!

Mvh

Otterup


Skotland 2011 - Christensen - 11-10-2010

Et medlemskab af SGA giver adgang til deres job database, den er dog ikke brugt så meget som kunne ønskes.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?


Skotland 2011 - Boldsen - 12-10-2010

Scotsport søger desværre kun ghillier på 22 år eller der over mht. Forsikring om kørsel af bil.

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - løvig - 12-10-2010

Hej Boldsen.
Det er ikke kun Scotsport der kun bruger folk over 22,jeg har kendskab til et par stykker i S.A der kun vil have over 21.
MVH
LØVIG


Skotland 2011 - Boldsen - 26-10-2010

Så lykkeds det. Skotland i sommeren 2011 hos en skotte der formidler jagt og laver lidt på godser rundt om i hans område. Ja tak!! [Big Grin]

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - STROM - 26-10-2010

tillykke! håber du får en god tid deroppe

mvh
Strom, naturgænger


Skotland 2011 - Boldsen - 26-10-2010

Det er jeg helt sikker på!
Men der er nu lang tid til alligevel. Er ikke helt sikker på at jeg kan vente [Big Grin]

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - S.G - 27-10-2010

Hvem endte du hos? Evt. en PB hvis det er?


Skotland 2011 - Christensen - 27-10-2010

Jeg er sq misundelig! Det kunne jeg også godt have tænkt mig at gøre!

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?


Skotland 2011 - ran - 27-10-2010

Stort tillykke... Fedt når noget lykkes.
Hvor skal du hen?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)


Skotland 2011 - Boldsen - 27-10-2010

Jamen jeg ved faktisk ikke helt præcist hvor det er henne jeg skal. Men det går jeg stærkt ud fra, at jeg finder ud af i næste mail Smile
S.G du har PB Wink

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - Boldsen - 27-10-2010

Det er ude på vestkysten.

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - Christensen - 27-10-2010

Hej Boldsen

Når du finder ud hvor det er, må du også gerne smide mig en pm, jeg synes i hvert fald det kunne være sjovt at vide hvor du ender. Kender da et par estates på vestkysten og en fra min studie har selv været der oppe.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?


Skotland 2011 - S.G - 27-10-2010

Det skal nok blive en stor oplevelse - det var ihvertfald en super tid for mit eget vedkommende !! K&B med det .. Vi kan forsætte over PB Smile


Skotland 2011 - Boldsen - 27-10-2010

S.G & Skovfogedelev Christensen I har PB Wink

Glæder mig som et lille barn [Big Grin]

Mvh.
Boldsen


Skotland 2011 - CP - 27-10-2010

Hvorfor pb? det er da i høj grad en ting der kan glæde /misunde(på den gode måde) os andre at følge med i

CP