Våbenteknisk Forum - VTF
Set i bagspejlet - Printviselig Version:

+- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com)
+-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32)
+--- Tråd: Set i bagspejlet (/showthread.php?tid=28013)

Sider: 1 2


Set i bagspejlet - Rolin - 01-06-2021

Hej formænd

Som overskriften siger, så sidder jeg lige og reflektere lidt over mit liv.

6 maj tidlig formiddag 2020 ringer min telefon, jeg sidder i gravemaskinen, det er forår og jeg er ved at hjælpe min bror med hans landbrug, denne telefonsamtal skal vise sig at komme til at forandre mit liv for evigt.

Selve samtalen: En ung dame spørger om jeg kan hjælpe med en kremering af hendes hund, jeg svarer at det er klart at vi kan hjælpe med dette, damen er klart lidt berørt over at hun skal aflive hendes hund som hun har haft de sidste 15 år, samtalen afsluttes med disse ord: “Du må ikke blive sur på mig hvis jeg ikke kommer” mit svar er klart: aldrig

Jeg fortsætter med at grave da telefonen ringer igen, samme nummer som før, damen fortæller at hun nu vil køre ned til mig med hunden, der er 225 km fra hvor hun er og til hvor jeg er, så jeg beregner 2,5 times kørsel, afslutter samtalen og fortsætter med mit arbejde.

2 timer senere går jeg op i krematoriet for at tage imod hende, får bare at vide at hun har afleveret hunden og kommer tilbage om 2,5 time for at hente urnen.

Sidder på kontoret og venter på at hun skal hente urnen, bilen kommer og ind på kontoret kommer en ung kvinde og hvad der viser sig at være hendes mor, tydelig tynget over at have mistet et familiemedlem snakker vi lidt om hvad der skal bestilles af speciale m.m. Inden mor og datter kører hjem igen.

Se her går det op for mig at jeg lige er blevet forelsket i en af mine kunder, noget jeg aldrig havde troet om mig selv.

Så nu sidder jeg så her en tirsdag aften i starten på juni måned 2021 og tæller dagene ned til vi skal have vores første barn.

Forventet ankomst til en ny Rolin er 5 august

Ja kære formænd, selv for Rolin kan livet ændres på et øjeblik.

/Rolin


RE: Set i bagspejlet - Hesselager - 01-06-2021

Stort tillykke med den kommende titel Flemming.

Det og blive far kan ikke sammenlignes med noget andet. Man finder ud af at livet pludselig får helt andre prioriteter. Pludselig er der ting der bare ikke har samme betydning mere for den lille/de små har bare sat spor i en for altid.
Glæd dig.
Tillykke endnu en gang.


RE: Set i bagspejlet - STROM - 02-06-2021

dejligt ! glæder mig på dine vegne


RE: Set i bagspejlet - hogmeister - 02-06-2021

….. Der røg jagten!
H


RE: Set i bagspejlet - Lars M. L. - 02-06-2021

Tillykke. Det bliver stort!
Dbh Lars


RE: Set i bagspejlet - Kima - 02-06-2021

Stort tillykke herfra Smile
Når nattesøvnen ryger pga. tænder og du får travlt med bleskift har du ikke tid til jagt så jeg vil da gerne tilbyde min hjælp Big Grin, altså med jagten, det med nætterne og bleskift kender jeg ikke noget til, jeg sørgede nemlig for at være langturschauffør de første år Tongue, så det er kun noget jeg har hørt Cool


RE: Set i bagspejlet - Dr. Strangelove - 03-06-2021

Fedt.

Hvor er det godt at der kan komme en happy ending på selv kedelige ting.


RE: Set i bagspejlet - klokker - 03-06-2021

Det bliver sgu godt til dig gamle dreng. Stort tillykke


RE: Set i bagspejlet - Egelund - 05-06-2021

Stort tillykke med det. Det glæder mig


RE: Set i bagspejlet - Pingvinen - 11-06-2021

Kæmpe tillykke Flemming. 
Hvor vildt, den havde jeg ikke set komme.
Blev selv far i en sen alder og det er det bedste.

Mvh

Michael


RE: Set i bagspejlet - Claxel - 11-06-2021

Keep on Rolin’g

Det er da bare fedt når der går ild i gamle huse.

Godt forelskelsen gik begge veje


RE: Set i bagspejlet - Pingvinen - 13-06-2021

Er det bare mig som så efter om indlægget var fra 1. April??
Så er der nyjæger på vej


RE: Set i bagspejlet - Rolin - 20-07-2021

Hej formænd

Ja tiden går hurtigt, 12/7 besluttede vores søn at han ville se dagens lys, så kl. 18:15 blev vi forældre for første gang.

Knægten kom 24 dage for tidligt, så vi har kæmpet lidt med gulsoten og det ser nu ud til at gå den rigtige vej.

Der er stadigvæk mulighed for at komme på jagt hos mig og jeg er så heldig at min blivende kone (ja jeg har friet og fået ja) ikke lægger sig i hvor meget jeg rejser eller går på jagt.

Klart at knægten skal skoles til jagt, hvis han ellers vil.

/Rolin


RE: Set i bagspejlet - Marion Morrison - 20-07-2021

(20-07-2021, 04:44 PM)Rolin Skrev: Hej formænd

Ja tiden går hurtigt, 12/7 besluttede vores søn at han ville se dagens lys, så kl. 18:15 blev vi forældre for første gang.

Knægten kom 24 dage for tidligt, så vi har kæmpet lidt med gulsoten og det ser nu ud til at gå den rigtige vej.

Der er stadigvæk mulighed for at komme på jagt hos mig og jeg er så heldig at min blivende kone (ja jeg har friet og fået ja) ikke lægger sig i hvor meget jeg rejser eller går på jagt.

Klart at knægten skal skoles til jagt, hvis han ellers vil.

/Rolin

Käre ven et stort tillykke med faderskabet herfra, det er noget jeg er sikker på at du vil elske, at opfostre den næste generation er helt fantastisk og børn er som oftest til stor glæde, og tillykke med frierriet.


RE: Set i bagspejlet - JRexA - 21-07-2021

Stort tillykke med både konen og faderskabet.

Husk at sætte tid af, til både at nyde konen, og drengen.


RE: Set i bagspejlet - Lars M. L. - 21-07-2021

Tillykke, Flemming! Det venter mange spændende, glade og frusterende stunder med Rolin-Junior!
Dbh Lars


RE: Set i bagspejlet - Pingvinen - 22-07-2021

Kæmpe tillykke med søn og kommende kone.
Kan kun give Lars ret. Det bliver hele registeret man skal igennem.
Mvh
Michael


RE: Set i bagspejlet - Tex - 22-07-2021

Kæmpe tillykke, det bliver sikkert vendt op og ned på din hverdag  Smile husk at nyde vær en stund sammen Heart


RE: Set i bagspejlet - Pingvinen - 16-08-2021

Hej Flemming
Håber at alt går som det skal og at junior har det godt. Har han skudt sin første gris?

Mvh

Michael


RE: Set i bagspejlet - Kima - 20-08-2021

Stort tillykke  Smile