Et skridt tættere på nationalparker - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Jagt- og våbennyheder (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Danske nyheder (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=41) +--- Tråd: Et skridt tættere på nationalparker (/showthread.php?tid=7259) |
Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 16-04-2007 Tættere på Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Panthera - 16-04-2007 Ja, gud bedre det... Jægerforbundet synes åbenbart, at det er en god ide med nationalparker - også selv om de grønne organisationer allerede har fremsat en hensigtserklæring om jagt- og forstyrrelsesfrie områder i nationalparkerne. Og hvem mon har mest indflydelse på Christiansborg lige nu? En forening med rod i ledelsen og det meste andet, eller 3-4 organisationer med stor folkelig appel? Panthera Sic bisquitus disintegratum Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 28-05-2007 Så er der skrevet under Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Høgh - 28-05-2007 Citat (DN): "Hvis det lykkes (at frede en masse grønne områder, red.), så kan vi i Danmark se frem til mere og bedre natur – en natur som vil være robust overfor klimaforandringer, og hvad de vil føre med sig." Æhhh mere robust overfor klimaforandringer????? Hvordan skal det forstås - det er vel de hjemmehørende arter man vil skabe fristeder for? - eller måske er fremtidsplanerne mere rettet imod flamingoer og palmelunde???? [center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about. Et skridt tættere på nationalparker - STROM - 28-05-2007 En forening med rod i ledelsen kunne ikke lade være: ikke bare rod i ledelsen, også Rod som formand[:I] mvh Strom Et skridt tættere på nationalparker - JRexA - 29-05-2007 Palmerne og Flamingoerne ER reserveret, til Kongeriget Danmarks STØRSTE Nationalpark på 972.000 km² [] Glædelig Jagt fra Grønland Jesper Rex E-mail: jrex@ofir.dk Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 19-06-2007 Den første bliver i Thy Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 05-08-2007 Protester i sønderjylland Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 04-09-2007 DJ støtter nationalpark i vadehavet Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 07-01-2008 18 foreninger siger nej i Sønderjylland Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 19-01-2008 De 4 næste DN er ikke helt enige Citat:quote: Citat:quote: DNs kommentar Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 22-01-2008 Jægerne skal have indflydelse Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 18-08-2008 Kom til åbningen i Thy Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker. Et skridt tættere på nationalparker - Kima - 25-08-2008 Citat:quote: Mere her Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker. |