Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anschauer-skæfteprojekt ...
#21
@ halvauto

Tror det er kombination af briller og parallalakse der driller ...

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#22
Hmmm - men synes ikke jeg har problemer på alm jagtfeltskydninger...
Men jeg tester da næste gang med et par briller uden overgange....

Citat:quote:

Originally posted by Claxel

@ halvauto

Tror det er kombination af briller og parallalakse der driller ...

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...




[Image: t3tactical.gif]
Svar
#23
Ja så er det jo ikke kanonens skyld [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#24
Jeg kender flere jægere, der har haft store problemer med præcisionen ved kombinationen riffelkikkert og flerstyrkebriller. [Sad!]Enkeltstyrkebriller skulle deriom ikke give problemer - det har jeg ihvertfald ikke oplevet[Big Grin]

MvH Søren
Svar
#25
Er vi ved at være der henne hvor der, udover jæger-, mester- og veteran- skal være en klasse for synshandikappede til jagtfeltskydningerne? [Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#26
Hej formænd

Jeg har fået pustet liv i min Anschauer, så jeg kan træne skydning fra Viper-Flex'en.

Projektet er blevet toppet med en Subsonic22 og min gamle Leupold 6,5-20 x 40 EFR, er kommet på.

Jeg har foreløbig lavet en ballistisk tabel ud til 130 meter, med CCI standard, da den skal bruges til træning ud til 200 meter. (I godt vejr)

[Image: Buk-2.jpg]

Kikkerten havde været afmonteret, da den blev forsynet med rynkecreme hos Sonic Øst, måske derfor skuddene sad en anelse til højre?

Jeg klikkede lidt til venstre og gav den en byge til.

[Image: Buk1.jpg]

Det ser jo ikke så fjollet ud

Men nu er den næste hurdle aftrækket. Jeg har skruet, fiflet og testet helt vildt, men lige meget hjælper det.

Den skyder jo faktisk ret godt, men hvis nu man kunne få monteret et sprødt aftræk, der bare spiller, så kunne det være lækkert.

Nu er spørgsmålet: Er der en her, der kender til et aftræk der er værd at montere på den?
K&B Claxel Wink




Svar
#27
SWEET  Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#28
For at anbefale et aftræk, så skal vi vide, præcist hvilken model, det er, og også gerne produktionsår.

Jeg har en 1427'er(Biatlon, Match 54 lås), med et ultra fintfølende aftræk. Men den passer ikke aftræk, med særligt mange andre.
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)