Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mauser M18?
#1
Hej alle

Er der nogen, som ved noget om den kommende Mauser M18? 
https://www.mauser.com/

Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#2
Ligner en Sauer 100 med mauser logo på....

https://www.mauser.com/m18.html
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Hmm den er leveret i pibelængder, der er tilpasset henholdsvis alm. Kalibre og magnumkalibre, men alligevel leveres den kun i 300win som den kraftigste.
Mon ikke man kan forvente den på sigt kan leveres i kraftigere kalibre. De 9.3-religiøse må da forøvrigt føle sig en smule forbigået
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#4
Jeg vil sige med det reklamestunt de har gjort for den både på FB og deres hjemmeside, så er det godt nok en skuffelse de kommer med.
Første tanke da jeg så den var det ligner en mossberg eller lign "discount" riffel.
Det bliver ihvertfald ikke en der ender i mit skab. Der er M12 en noget større kandidat hvis der skal en mauser ind igen...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
Riflen er helt sikker en fornuftig løsning:
Enkel
3punktssikring
Fatbolt m 3 lukkeknaster
udtrækker indbygget i ene lukkeknast
Løst magasin
Stilbar direkteaftræk
Indstøbt beddeblok

Hvor er det liiige man har set næsten de samme ting, for ca 10 år siden ?

Men jeg må nok erkende at reklame og markedsføringsindsatsen i forbindelse med introduktionen er omvendt proportional med omfanget af det nye
Svar
#6
(20-01-2018, 09:41 PM)Hesselager Skrev: Jeg vil sige med det reklamestunt de har gjort for den både på FB og deres hjemmeside, så er det godt nok en skuffelse de kommer med.
Første tanke da jeg så den var det ligner en mossberg eller lign "discount" riffel.
Det bliver ihvertfald ikke en der ender i mit skab. Der er M12 en noget større kandidat hvis der skal en mauser ind igen...

(20-01-2018, 09:41 PM)Hesselager Skrev: Jeg vil sige med det reklamestunt de har gjort for den både på FB og deres hjemmeside, så er det godt nok en skuffelse de kommer med.
Første tanke da jeg så den var det ligner en mossberg eller lign "discount" riffel.
Det bliver ihvertfald ikke en der ender i mit skab. Der er M12 en noget større kandidat hvis der skal en mauser ind igen...

Jeg beklager at jeg fumlede med mit svar, Jeg ville blot sige at jeg er enig med Hesselager, Ord som Essenz og Volksrepetierer, som Mauser bruger på deres hjemmeside, er en rammende beskrivelse

med venlig hilsen
Søren

Svar
#7
Jeg synes at den trækasse, den kommer i er flot Tongue
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)