Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Døende" forum
#41
Nu skal vi ikke glemme at der er noget der hedder traditioner, VTF er fra starten opbygget som et riffelforum hvortil der så er kommet en samling af brugere eller Formænd der havde styringen af "Våbenteknisk forum" de såkaldte "DRALF"ere.

I gamle dage ville denne tråd ligge under Menbers only, så det kun var de faste brugere der deltog i udveksling af ideer og meninger, en ting man åbentbart helt har glemt med de nye administratore der er her, ingen kritik af deres arbejde og dog....

Alle kan kigge i Menbers only og Alle kan kigge i Asgaard forum, førhen var disse låst for andre end dem der var godkendt efter gældende regler, se f. eks. 
http://mybb.riffeljagt.com/showthread.php?tid=1673

Der ville sikkert være eller der er underfora der ikke er nødvendige, man kunne starte med at fjerne alle de fora der aldrig er postet noget i. Herefter kan der ses på enkelte under fora efter et stykke tid, små skridt skræmmer ingen.

Lad os komme tilbage til fortiden, efter Høgh og før Mybb. gør det bare lidt atraktivt at være en del af VTF Ellers kan vi lige så godt ses på FB, Insta eller nogen af de andre alle kan være med fora's.

Mvh

Santo


[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]
Svar
#42
Døende? Ja, det må jeg sgu nok sige.
Jeg har været bortrejst i USA de sidste 5 uger uden adgang til VTF, og da jeg kommer hjem og taster ind på siden er der intet nyt, jo noget om krikand skydning. Alle cirklerne ude i venster marg er grå, altså ingen nye indlæg.
Forummet kan da umulig fortsætte på den måde. Det er virkelig trist at se.
Jeg vedlægger lige et par billeder fra turen.

[Image: 196A0514.jpg]
Monument Valley i Arizona
Mine billeder er for 'store' til at lægge ind, selvom jeg har reduceret dem
H
Ahh, beklager, jeg opdager lige at jeg ikke har reduceret dem endnu, blot lagt til side, saa de kan blive reduceret. Jeg vender tilbage naar det er sket, og viser dem I et andet emne hvis jeg da ellers kan finde et
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)