Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asgaard jagtfeltskydning
#1
Vi har i bestyrelsen fået et par henvendelser vedrørende om Aagaards jagtfeltskydning bliver en realitet i år.

Det gør den desværre ikke. 

Grundet familieforøgelse, ændrede arbejdsudfordringer og andre forpligtigelser, samt for mit eget vedkommende en operation, der koster måske en måneds "nedetid" så har vi valgt ikke at sætte i værk. 
Lysten mangler ikke, men der har ikke været det nødvendige drive, der skal til for at stable arrangementet på benene.

Arrangementet har tidligere været godt besøgt og forøvrigt fået glimrende anmeldelser, så vi tænker nok at det igen kan reetableres, men ikke i år med de udfordringer vi har beskrevet.
Næste år er absolut stadig en mulighed, men vi har behov for hjælp til både planlægning og afvikling. 
Tidligere har I været rigtigt gode til at hjælpe med afviklingen af skydningen.
Hvis vi skal prøve igen næste år skal vi have flere aktører i spil, især inden arrangementet.
Jeg vil senere opsætte en liste med punkter vi skal have hjælp til. Så kan man melde ind, hvis man kan hjælpe og i samme forbindelse kan vi se om der er den nødvendige tilslutning. 
Vi vender tilbage
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Operation - hva fanden så med min børnefødselsdag Angry ???                           Big Grin



Nå, måske familien insisterer på jeg skal være tilstede i år.  Dodgy
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Du øhh Klokker...

hva koster sådan en fedme operation egentlig og hvor meget skal du selv betale ????

mvh den uvidende
Svar
#4
(10-01-2019, 12:07 PM)M@X 2.1 Skrev: Du øhh Klokker...

hva koster sådan en fedme operation egentlig og hvor meget skal du selv betale ????

mvh den uvidende

Duøøøeh M@X Huh

Den er sygt dyr og den skal du betale for mig via alle de fantastiske skattekroner du lægger hver måned. 
Er det ikke dejligt at tænke på. Jeg fik også SU som jeg drak op, da jeg i sin tid læste.  Angel

Mvh
Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#5
(10-01-2019, 12:33 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 12:07 PM)M@X 2.1 Skrev: Du øhh Klokker...

hva koster sådan en fedme operation egentlig og hvor meget skal du selv betale ????

mvh den uvidende

Duøøøeh M@X Huh

Den er sygt dyr og den skal du betale for mig via alle de fantastiske skattekroner du lægger hver måned. 
Er det ikke dejligt at tænke på. Jeg fik også SU som jeg drak op, da jeg i sin tid læste.  Angel

Mvh
Klokker

Fornemmer at du osse drak bog og blyantspengene op....men bare I hyggede jer, så er alt godt - du kommer alligevel aldrig til at ødelægge mine børn  Big Grin
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
(10-01-2019, 01:43 PM)M@X 2.1 Skrev:
(10-01-2019, 12:33 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 12:07 PM)M@X 2.1 Skrev: Du øhh Klokker...

hva koster sådan en fedme operation egentlig og hvor meget skal du selv betale ????

mvh den uvidende

Duøøøeh M@X Huh

Den er sygt dyr og den skal du betale for mig via alle de fantastiske skattekroner du lægger hver måned. 
Er det ikke dejligt at tænke på. Jeg fik også SU som jeg drak op, da jeg i sin tid læste.  Angel

Mvh
Klokker

Fornemmer at du osse drak bog og blyantspengene op....men bare I hyggede jer, så er alt godt - du kommer alligevel aldrig til at ødelægge mine børn  Big Grin

Det er der heller ingen grund til at give sig i kast med. Det har du formentligt klaret ganske glimrende på egen hånd.  Tongue
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#7
(10-01-2019, 06:22 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 01:43 PM)M@X 2.1 Skrev:
(10-01-2019, 12:33 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 12:07 PM)M@X 2.1 Skrev: Du øhh Klokker...

hva koster sådan en fedme operation egentlig og hvor meget skal du selv betale ????

mvh den uvidende

Duøøøeh M@X Huh

Den er sygt dyr og den skal du betale for mig via alle de fantastiske skattekroner du lægger hver måned. 
Er det ikke dejligt at tænke på. Jeg fik også SU som jeg drak op, da jeg i sin tid læste.  Angel

Mvh
Klokker

Fornemmer at du osse drak bog og blyantspengene op....men bare I hyggede jer, så er alt godt - du kommer alligevel aldrig til at ødelægge mine børn  Big Grin

Det er der heller ingen grund til at give sig i kast med. Det har du formentligt klaret ganske glimrende på egen hånd.  Tongue

Max har, heldigvis for ham selv, børnene, skolen, kommunen, verdenssamfundet og Trump - ingen børn.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
(10-01-2019, 07:27 PM)CP Skrev:
(10-01-2019, 06:22 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 01:43 PM)M@X 2.1 Skrev:
(10-01-2019, 12:33 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 12:07 PM)M@X 2.1 Skrev: Du øhh Klokker...

hva koster sådan en fedme operation egentlig og hvor meget skal du selv betale ????

mvh den uvidende

Duøøøeh M@X Huh

Den er sygt dyr og den skal du betale for mig via alle de fantastiske skattekroner du lægger hver måned. 
Er det ikke dejligt at tænke på. Jeg fik også SU som jeg drak op, da jeg i sin tid læste.  Angel

Mvh
Klokker

Fornemmer at du osse drak bog og blyantspengene op....men bare I hyggede jer, så er alt godt - du kommer alligevel aldrig til at ødelægge mine børn  Big Grin

Det er der heller ingen grund til at give sig i kast med. Det har du formentligt klaret ganske glimrende på egen hånd.  Tongue

Max har, heldigvis for ham selv, børnene, skolen, kommunen, verdenssamfundet og Trump - ingen børn.

Jeg har meget vanskeligt ved at tro på at en sådan flot "høj" slank, blåøjet fyrste af en adonis-skandinav som M@x ikke på et eller andet tidspunkt har svinget sin daggert for på den måde at have bragt en skønjomfu i uheldige omstændigheder. Officielt har han måske ingen børn, men jeg har en grum fornemmelse om, at der render en mindre blåøjet hær af M@x-unger rundt med et småhidsigt temperament og hang til fart.   Cool Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#9
(10-01-2019, 10:07 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 07:27 PM)CP Skrev:
(10-01-2019, 06:22 PM)klokker Skrev:
(10-01-2019, 01:43 PM)M@X 2.1 Skrev:
(10-01-2019, 12:33 PM)klokker Skrev: Duøøøeh M@X Huh

Den er sygt dyr og den skal du betale for mig via alle de fantastiske skattekroner du lægger hver måned. 
Er det ikke dejligt at tænke på. Jeg fik også SU som jeg drak op, da jeg i sin tid læste.  Angel

Mvh
Klokker

Fornemmer at du osse drak bog og blyantspengene op....men bare I hyggede jer, så er alt godt - du kommer alligevel aldrig til at ødelægge mine børn  Big Grin

Det er der heller ingen grund til at give sig i kast med. Det har du formentligt klaret ganske glimrende på egen hånd.  Tongue

Max har, heldigvis for ham selv, børnene, skolen, kommunen, verdenssamfundet og Trump - ingen børn.

Jeg har meget vanskeligt ved at tro på at en sådan flot "høj" slank, blåøjet fyrste af en adonis-skandinav som M@x ikke på et eller andet tidspunkt har svinget sin daggert for på den måde at have bragt en skønjomfu i uheldige omstændigheder. Officielt har han måske ingen børn, men jeg har en grum fornemmelse om, at der render en mindre blåøjet hær af M@x-unger rundt med et småhidsigt temperament og hang til fart.   Cool Big Grin

Spot on.....i hvert fald det der med hang til fart  Cool Big Grin Meeeen, så vidt jeg ved så har jeg ingen kopier....i hvert fald ikke nogen der har kostet noget  Smile
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)