Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mangler patronholder til forskæfte
#1
Hej Formænd.
Jeg bøvler med at finde en lignende patronholder som den I ser her på billedet. Den skal sidde på min feltskydningsriffel så jeg er fri for at stå og fumle efter de sidste patroner, der ikke er plads til i magasinet. 

Jeg kunne godt tænke mig en i hårdt plast i stedet for den på billedet, der er lavet i elastikstof.. 
Er der nogen af jer, der ved hvad de hedder eller måske endda har et link til en forhandler/ebay. Jeg kan simpelthen ikke finde dem. 

Der findes et hav af dem, på Ebay, men det er til haglpatroner.. 

[Image: patronholder.jpg]

Man kunne selvfølgelig bare snitte en ud af en patronpakke, f.eks dem fra Norma, men syntes måske ikke liige det kommer til at se så frækt ud Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
(13-03-2019, 11:14 AM)klokker Skrev: Hej Formænd.
Jeg bøvler med at finde en lignende patronholder som den I ser her på billedet. Den skal sidde på min feltskydningsriffel så jeg er fri for at stå og fumle efter de sidste patroner, der ikke er plads til i magasinet. 

Jeg kunne godt tænke mig en i hårdt plast i stedet for den på billedet, der er lavet i elastikstof.. 
Er der nogen af jer, der ved hvad de hedder eller måske endda har et link til en forhandler/ebay. Jeg kan simpelthen ikke finde dem. 

Der findes et hav af dem, på Ebay, men det er til haglpatroner.. 

[Image: patronholder.jpg]

Man kunne selvfølgelig bare snitte en ud af en patronpakke, f.eks dem fra Norma, men syntes måske ikke liige det kommer til at se så frækt ud Big Grin Big Grin
Til hvilken kaliber, så sender jeg et par stykker retur med en formand på lørdag.

/Rolin Tongue Tongue Tongue
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
(13-03-2019, 03:31 PM)Rolin Skrev:
(13-03-2019, 11:14 AM)klokker Skrev: Hej Formænd.
Jeg bøvler med at finde en lignende patronholder som den I ser her på billedet. Den skal sidde på min feltskydningsriffel så jeg er fri for at stå og fumle efter de sidste patroner, der ikke er plads til i magasinet. 

Jeg kunne godt tænke mig en i hårdt plast i stedet for den på billedet, der er lavet i elastikstof.. 
Er der nogen af jer, der ved hvad de hedder eller måske endda har et link til en forhandler/ebay. Jeg kan simpelthen ikke finde dem. 

Der findes et hav af dem, på Ebay, men det er til haglpatroner.. 

[Image: patronholder.jpg]

Man kunne selvfølgelig bare snitte en ud af en patronpakke, f.eks dem fra Norma, men syntes måske ikke liige det kommer til at se så frækt ud Big Grin Big Grin
Til hvilken kaliber, så sender jeg et par stykker retur med en formand på lørdag.

/Rolin Tongue Tongue Tongue

Kaliber 260rem Big Grin Big Grin Cool
Forrygende Rolin, mange tak
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#4
Sådan en har jeg også liggende til 3 patroner mener jeg...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
Godt nok svar fra en "ikke-formand"... men du kan vel bare skrue plast-holderen fra en ammunitionsæske fast på siden af våbnet, så har du da 20 ekstra skud.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
(13-03-2019, 07:09 PM)HappyNanoq Skrev: Godt nok svar fra en "ikke-formand"... men du kan vel bare skrue plast-holderen fra en ammunitionsæske fast på siden af våbnet, så har du da 20 ekstra skud.

You funny one Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Tænker nok selve konceptet i forvejen tager mere hensyn til det praktiske frem for det æstetiske, så der er umiddelbart ingen grund til at gøre sig umage for at gøre det grimmere end allerhøjest nødvendigt Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#7
Aluminium : men ganske fed løsning, tror jeg.
https://sandsockgear.com/products/bullet-holder

Godt nok kun til ét skud - og skal limes på.
https://www.eabco.net/Quick-Draw-Cartrid...15074.html

Ellers kan jeg kun finde de der webbing/elastikbånd tingester.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#8
Hold da op. Den fra sandsokgear er fed :-)
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#9
Køb et 10 skuds magasin ?
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#10
@Klokker
Desværre var patronholderen til din kaliber udsolgt i Lagan, men sender en når jeg kommer til Värnamo på onsdag.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#11
Det lyder fedt Rolin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)