Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alternativ til strelok ballistik appen
#1
Gratis alternativer til Strelok?????
Jeg skal introducere 4 "nye" skytter til "langdistanceskydning" det er en sandhed med modifikationer for jeg har ikke kompetencer til at undervise i virkelig langdistanceskydning, men de skal med på vores VTF-skydning i ulfborg bane 3 terræn 1 

Eftersom strelok jo efter sigende ikke kan downloades længere leder jeg efter et godt og gratis alternativ. Jeg er trofast bruger af strelok pro og har faktisk ikke erfaringer med andre, så hvad vil I anbefale mig at anbefale nye skytter. Det er deres første skydning ud over 100 meter skydninger på deres lokale skydebane.
Eftersom det er deres første tur, så ved de jo ikke om det er noget for dem, så at anbefale dem at investere i ballistikprogrammer syntes jeg ikke er lødigt. 
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard   Smile
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Jeg brugte Lapuas inden jeg gik over til Strelok. Den kan dog ikke 'true' din udgangshastighed.
Svar
#3
Man kan stadig finde købe versionerne, via Amazon Appstore.
https://www.amazon.com/Igor-Borisov-Stre...143&sr=1-1
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#4
Jeg gjorde som Krung
Så fin tunet jeg hastidinge på kuglen så den lå på den som Laber eller anden fabrikat forskriv  
Men idag bruge jeg som de fleste - Strelok.-  

kurt
- Bliver aldrig helt færdig med at skyde - 
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)