Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilket blyfrit projektil til .308 win i Tyskland?
#54
Hej Hatting.

Godt du kom på banen.....så kan vi høre fra hestens egen mund.....hvad er det egentlig du har designbeskyttet? Jeg har gennemset alt materialet der ligger på det link jeg satte ind højere oppe... Jeg ser et billede af et .308 projektil uden nogen særlig beskrivelse..... der er et projektil med et hul i spidsen og 3 slidser udvendigt.....
hånden på hjertet...der må da skulle mere til... er det diameter på hullet eller bredden af slidserne???hvor tæt må man komme på noget der ikke er målsat?? kan designskyttelsen?? gælde alle kalibre ??? er det en sofistikeret form for russisk roulette for andre, hvor producenten skal gætte sig til hvornår Patent og varemærkestyrelsen finder at designbeskyttelsen er overtrådt ???

Så holder den i retten eller holder den ikke ??? Det er bare det vi gerne vil vide

PS: hvorfra kommer betegnelsen "Det originale danske projektil" ?? Der er vist lavet projektiler i Danmark længe før du blev født :-)
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Hvilket blyfrit projektil til .308 win i Tyskland? - af M@X 2.1 - 11-12-2018, 03:01 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)