Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulering. Speciel oplevelse.
#1
Bonden har høstet en bygmark i eftermiddags og så besluttede jeg at kigge efter rævehvalpe her til aften. Vinden er sådan at jeg vælger at følge højre flanke op til et højt punkt hvor jeg kan overskue marken.
Jeg går ikke specielt stille for jeg vil hurtigt hen på plads.
Pludselig hører jeg løbende støj i stubben bag mig, så jeg kigger mig over skulderen. En hare er på vej lige mod mig med en fuldvoksen ræv 15 meter bag sig.
Desværre for haren, så får den øje på mig og vender om, hvorved den skal passere ræven. Ræven vender osse og er nu kun 5 meter bag haren og lige da de er kommet 40 meter væk fra mig, får ræven fat i haren. Nu ved jeg præcist hvordan et hareskrig skal lyde [xx(]
Jeg føler mig skyldig i harens død [V]

Jeg fortsætter til hvor jeg vil stå og venter en times tid. Solen er gået ned da en rævehvalp kommer rundt nede ved gylletanken med retning mod mig. Afstanden er 200 meter, så jeg gør mig klar. Riflen op i skydestokken, den sorte død, ( tak til Claxel) og jeg laver et par muselyde. Ræven kommer op mod mig men er svær at se mellem halmstrengene.
105 meter væk sætter han sig og kigger i min retning, bum, og ræven han er død.
Jeg føler at Diana også fik ondt af haren og nu står det 1-1 [Wink]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
Regulering. Speciel oplevelse. - af M@X 2.0 - 19-08-2016, 01:14 AM
Regulering. Speciel oplevelse. - af Bessie4ever - 19-08-2016, 07:43 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)