Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ladning "lige på" til 6,5 x 55 og 308 Win.
#1
Jeg indrømmer det blankt: Jeg er blevet en doven hund.

Jeg spekulerer på, om der findes ladedata der giver en standardpatron man bare kan bruge ligesom købeammunition ?

Jeg har gennem 30 år udviklet mange ladninger ved at starte forsvarligt lavt, bygge op derfra og så vælge den ladning og sættedybde der giver det bedste resultat. Det er også fint, men så sker der altid det, at man ikke kan købe det krudt man plejer at bruge, man kan ikke skaffe projektilet, fænghætten eller også får man bare lyst til at prøve noget andet, og så er det forfra igen.

Sådan er det ikke med købeammunition, det skyder man bare med lige fra pakken. De der genlader kommercielt har vel heller ikke kundens riffel til rådighed, så de må vel også have en standarladning de bruger til alle våben?

Så spørgsmålet er: Har I standardladninger I bruger i alle rifler ? Lad os for overskuelighedens skyld begrænse spørgsmålet til 6,5x55 og 308 Win, det er vel de mest standardiserede standardpatroner her i landet Smile
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Ladning "lige på" til 6,5 x 55 og 308 Win. - af LasseScout - 03-05-2018, 10:53 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)