Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En miniberetning
#1
Så lykkedes det endeligt. 
Den ræv jeg har jagtet længe, er nu endelig forendt. 
Min nabo kom uventet forbi i anden anledning og efter en kort snak besluttede vi os for en lynhurtig tur efter et stykke råvildt. 
Jeg bor midt i min jagt, så det er bare at tage støvlerne på, så er jeg på Jagt. Naboen gik hjem efter sin hund og haglbøssen
Jeg stod for med riflen nede ved hjørnet af skoven, imens naboen listede ned gennem krattet omkring vandhullet. 
Først kom tre rådyr ud, hvoraf den ene var en ret kraftig buk. Derefter kom der to dyr mere ud, hvoraf den ene var en spidsbuk. 
Jeg nåede at trække op til den store af bukkene, men da skudsituationen endelig bød sig, var vinklen til skovstykket, hvor naboen drev,
for spids og jeg måtte lade dyret gå.
Ærgerligt, men som en anden formand sagde: "Sikkerhed frem for alt, den buk skal nok ende på væggen"  Smile
Endelig kom ræven ud. Den luskede først ud stille og roligt, men satte derefter farten op. Da den kom fri og jeg havde kuglefang, stak jeg til den i et rent sideskud. Jeg traf den, så den slog kolbøtter, men desværre bagligt, så jeg måtte flytte mig til fangstskud. 
En stor flot og forøvrigt meget tung tæveræv
Skudt med en 120 grains Barnes TTSX leveret med 995m/s sendt afsted fra min Tikka 690 kaliber 6.5-06
Herlig eftermiddag


[Image: 20181020-171427.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
En miniberetning - af klokker - 21-10-2018, 05:33 PM
RE: En miniberetning - af Hesselager - 21-10-2018, 06:52 PM
RE: En miniberetning - af hatting - 21-10-2018, 07:46 PM
RE: En miniberetning - af Lars M. L. - 23-10-2018, 10:09 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)