Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viperflex - fantastisk service!
#1
Vi er hurtige til at brokke os, når vi får dårlig service - derfor denne positive oplevelse!

Sidste sæson glemte min kammerat sin Viperflex neden for en skydestige en aften i bukkejagten. Da jeg et par uger senere ville sidde i stigen, fandt jeg skydestokken, dog efter at den havde været en tur under brakpudseren fra landmanden. 
Skydestokken var meget medtaget, jeg tilbød min kammerat min Viperflex mens jeg ville forsøge at tape, bøje, file, skrue og male den smadrede skydestok. Jeg fik den tapet så den kunne bruges hele efterårssæsonen - dog kunne den ikke længere justeres i højde pga. knubs fra brakpudseren. 

I midten af maj ville jeg udbedre den lidt mere permanent og kontaktede Viperflex for reservedele. De bad mig istedet sende skydestokken til dem for at undgå forkerte stumper osv. Som sagt så gjort, GLS og så afsted. 
Fem dage senere kom skydestokken retur..... eller dvs. Få dele fra samme skydestok, resten var udskiftet og den er i virkeligheden ligesom ny igen! 

Altsammen U/B!! Det kostede mig kun 49,- kr. til GLS....

Den var muligvis dyr fra ny, men pludselig blev det billigt at købe en dyr original fremfor en billig Kina-kopi. 
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar


Beskeder i denne tråd
Viperflex - fantastisk service! - af Boryx - 11-06-2019, 09:50 PM
RE: Viperflex - fantastisk service! - af Santo - 12-06-2019, 10:50 PM
RE: Viperflex - fantastisk service! - af THORLAK - 15-06-2019, 06:43 PM
RE: Viperflex - fantastisk service! - af CP - 15-06-2019, 07:36 PM
RE: Viperflex - fantastisk service! - af JCK - 15-06-2019, 09:49 PM
RE: Viperflex - fantastisk service! - af Claxel - 27-07-2019, 12:09 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)