Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trykjagter i Tyskland
#5
Sonny/Bobo har jo lavet en meget udførlig beretning om jagten, så jeg vil bare lige komme med et par bemærkninger  Big Grin
Parkeringsforholdene, som Sonny skriver, fejlede sgu ikke noget - de tyske jagtværter kan jo ikke gøre for at Sonny troede bilen kunne flyve. Ihvertfald valgte han at forsøge at bruge en grøft som indkørsel ( godt nok lidt græs-overdækket, til gengæld stejl og dyb Big Grin)
Jeg sad på bagsædet og slog hovedet op i loftet - Backbanden, der kørte bagved, sagde at bagenden på bilen lettede en halv meter fra jorden - tror sgu det var tæt på at airbags`ene udløste. Der lå heldigvis en del brænde på stedet vi kunne bruge til at klodse bilen op med, før den blev trukket fri. 

[Image: E4-D7-D5-CE-F053-4865-AF04-69-A8589-B8-D28.jpg]


En practikal joke (112% udført  Big Grin Big Grin):
Hvem kender ikke den her:

[Image: F8041-C83-A403-47-EE-9909-BF0580-E1-F6-F1.png]
Når vi er på jagt, og selv skal have lidt proviant med i tårnet, har jeg gerne Bayerske pølser i glas, med. Også på denne tur og vi kom til at snakke om Mick Øgendahls stunt, da han drak “pølsevandet”
Vi var “delt” i 2 hold på turen - Sonny, Michael og undertegnede i den ene bil og Backbanden ( Far, søn og farbror - Back til efternavn) i den anden bil. 
En djævel for i mig og jeg lagde en plan: jeg hældte pølsevandet ud af glasset og erstattede det med Apfelscoor (tysk æblemost med lidt brus i), når vi så mødtes efter en jagt ville jeg tage glasset frem, spise den sidste pølse og drikke vandet. Sonny og Michael skulle så “henlede” opmærksomheden hvis Backbanden ikke umiddelbart opdagede hvad jeg havde gang i. 
Da vi mødtes på p-pladsen efter jagten, gik det præcis som planlagt. Jeg tog glasset, spiste pølsen og tog en slurk pølsevand (apfelscoor m brus)  Big Grin 
Sonny udbrød, med “rædsel” i stemmen - nej nej for helvede CP, det gør du sgu da ikke  Angel 

“Hva da” sagde jeg “ det smager sgu fint” og drak resten i store slurke og slog en ordentlig bøvs. 
Backbanden stod fuldstændig lamslået og der gik noget tid før de kom med bemærkninger. 
Ingen tvivl om de snakkkede om det på resten af turen, da de nævnte det et par dage efter. Jeg sagde ingenting og har ikke gjort det - gad godt se dem i hovederne når de læser det her Big Grin Cool :
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Beskeder i denne tråd
Trykjagter i Tyskland - af bobo - 21-11-2021, 11:08 PM
RE: Trykjagter i Tyskland - af Lars M. L. - 23-11-2021, 12:17 AM
RE: Trykjagter i Tyskland - af CP - 23-11-2021, 02:37 PM
RE: Trykjagter i Tyskland - af Lars M. L. - 29-11-2021, 09:38 PM
RE: Trykjagter i Tyskland - af CP - 30-11-2021, 09:51 PM
RE: Trykjagter i Tyskland - af M@X 2.1 - 03-12-2021, 10:09 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)