Tråd vurdering:
  • 1 stemme(r) - 2 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det "nye" Riffeljagt.com
#21
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Claxel,

Riffeljagt.com er Jenses helt private ejendom, derfor kan han gøre med det hvad han vil. Vi kan så være enig eller ej i hvad der skal ske og er sket. Jeg forstår din bekymring og deler den for såvidt.
Det er mit håb at den viden der er akkumuleret her i forummet forbliver tilgængelig.
Vi håber det bedste og krydser fingrene.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Nej, den er ikke længere Jenses. Nu er det Jan's [Smile]

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
M@X 2.1 du er meget svær at skjule noget for og din iagttagelses evne er usvigelig sikker[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Claxel,

Riffeljagt.com er Jenses helt private ejendom, derfor kan han gøre med det hvad han vil. Vi kan så være enig eller ej i hvad der skal ske og er sket. Jeg forstår din bekymring og deler den for såvidt.
Det er mit håb at den viden der er akkumuleret her i forummet forbliver tilgængelig.
Vi håber det bedste og krydser fingrene.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Fakta er vel, at der var engang hvor piphansen ejede Riffeljagt.com
Mig bekendt er det nu Jan Korsteig (Diana Jagtrejser, som heldigvis har hel og fuld ejerskab


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#24
Jeg er kun interesseret i om det fremover vil være nemmere at tilføje billeder, så når I nu er igang med at opdatere stadset, ville det være rart om I vil give dette emne en skærpet opmærksomhed.
Good luck.................. And good riddance af Høghen!
H
Hogmeister
Svar
#25
Hej,

Ejerskiftet var en nyhed for det nye moderator-hold, og det er vist sket for flere år siden jvf. JUH's input her på sitet, og det har jo ikke medført en revolution.

Det nye moderatorhold opsøgte de nye ejere, og siden har vi stille og roligt bragt bolden frem på banen for på sigt at få de historiske data bevaret, udviklet og debatten til at fortsætte.

Der er konkret snak om opgradering til en platform der bl.a. gør billedvisning lettere, men det var ikke ventet, at flytningen skulle trække ud. Nu er problemet med at få parret oprindelige indlæg med korrekte svar løst, så mon ikke login-problemerne også bliver løst snart.

Derefter vil vi kigge på hvilken platform man kunne forestille sig at flytte til. Her vil vi sætte pris på input fra jer. Men mere om det senere.

Vi kan hver især have vores tanker om, hvilken ejerkreds der vil være bedst for VTF. Alle signaler fra den nye ejer afspejler, at vi kan køre videre som hidtil, altså business as usual.

Alle de samtaler og skypes og emails og hvad ved jeg, som jeg har haft med de andre moderatorer, afspejler at vi repræsenterer det VTF vi kender, som vi sagde ja til at moderere mm. og de historiske data, vi har frembragt sammen.

Men et trin ad gangen er det vi har kunnet gøre...

Mvh
Peter
Svar
#26
Jeg står 100% bag det pete1234 skriver.

Vi har som moderatore arbejdet hårdt på at få overgangen til at gå som glat som muligt.

En ting skal i alle vide, vi har alle haft en ønske om at alt data på VTF ikke måtte gå tabt, dette forstod den nye ejer fuldt ud, jeg tror at med den holdning den nye ejer har, så kommer vi inden for kort tid at se et helt nyt VTF, hvilket VTF og alle formænd virkelig fortjener.

Jeg håber virkelig at alle formænd, vil bakke op om den nye ejer og os der sidder som moderatore, under den rejse som VTF nu er ude på.

/Rolin

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by pete1234

Hej,

Ejerskiftet var en nyhed for det nye moderator-hold, og det er vist sket for flere år siden jvf. JUH's input her på sitet, og det har jo ikke medført en revolution.

Mvh
Peter


Det var det også for det gamle hold, jeg fik kendskab til det da Mcquolle spurgte om det var noget vi vidste, jeg må indrømme at jeg blev en anelse skuffet og lidt udefinerbar.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#28
Jeg er enig i, at det må have høj prioritet at gøre visning af billeder meget nemmere og sikrere. Og nu vi er ved det: også visning af andre filer som f.eks. PDF dokumenter. Det er virkelig trist, at alle vi der har brugt Photobucket som host nu har fået slettet visningen af billeder. Hvis jeg havde kunnet slippe med 5-10 dollars om måneden til Photobucket ville jeg såmænd godt betale det, men 3.rd party hosting starter ved 40 dollars om måneden og det vil jeg ikke betale.

Løsningen må blive ligesom på vort søsterforum: man vedhæfter filer til indlæg fuldstændig som man kender det fra vedhæftede filer på en mail og så ligger de på forumserveren. På NVF virker det fint med billeder, men jeg har ikke kunnet vedhæfte PDF filer.

Som det nok fremgår, færdes jeg på begge fora. Jeg har den opfattelse, at VTF er meget forankret i jagtrelevant våbenteknik. NVF har ikke så stort fokus på jagt, men til gengæld rummer det herligt nørderi indenfor f.eks. historiske våben, luftvåben, våbenlovgivning og flere andre emner. Hvis èn af de to fora efterhånden sygner hen og alt kommer til at ske på den anden, så tror jeg lige nu det bliver dette forum der dør. Det kan der sagtens gøres noget ved, men det sker ikke af sig selv.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#29
Tja en rigtig stor del af indlæggende er stort set værdiløse uden de kvalitetsbilleder der tidligere var vedhæftet
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout
Hvis jeg havde kunnet slippe med 5-10 dollars om måneden til Photobucket ville jeg såmænd godt betale det, men 3.rd party hosting starter ved 40 dollars om måneden og det vil jeg ikke betale.


Få dig en personlig hjemmeside hos One.Com

1. år gratis, derefter omkring 15-19kr pr måned for 25 Gb plads. [Wink]
Så remote-link'er du bare til de individuelle billeder i den mappe du har liggende på hjemmesiden.
Simpelt.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#31
Og når den bliver dyr så forsvinder billederne herinde fra. De billeder jeg har lagt op tidligere forsvinder jo når jeg flytter dem fra photobucket. Det må være websidens ansvar at holde styr på indlæggene. Evt tilbyde opbevaring af billeder. I den forbindelse, jeg kan ikke gå tilbage og søge i feks bøssemager topic. Jeg kan kun få adgang til de topic der er aktive, under siden sidste besøg.
Svar
#32
Hvis der er sket ejerskifte for lang tid siden, så har den nye ejer ikke generet nogen ved dette, håbet må være at VTF fortsætter som hidtil, som et åbent forum og hvor Diana Jagtrejser bare er ejere og ellers lader moderatorteamet køre showet.

Beslutter Diana sig for at flytte VTF til en ny platform, så håber jeg at alt data bliver flyttet med.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#33
Hej folkens

Jeg vil gerne gøre det klart, at vi virkelig gerne vil have det bedste jagtforum.

Det inkluderer, at vi på ingen måde blander os i hvad der skrives på forummet. Hvis nogle anbefaler vores konkurrenter, så er dette helt i orden med os. Det skyldes i øvrigt ikke kun at vi vil have det bedste jagtforum, men at vi egentlig har et godt forhold til vores konkurrerende jagtbureauer.

Vi har ingen interesse i at noget af den viden som er herinde skal gå tabt. Tværtimod vil vi gøre alt for at beholde den.

I kommer formentlig til at se en bannerreklame for os herinde på et tidspunkt, så værre er det ikke. Der har førhen været et banner for os på forsiden, men dette var ikke sat op korrekt, hvilket gjorde at statistikken for vores hjemmeside blev påvirket. Nu vil vi gerne lave banneret, så det virker, hvilket er hovedgrunden til at vi nu står bag riffeljagt.com.

Vi er klar over at der fortsat er login-problemer. Det er vi oprigtige kede af. Vores IT-afdeling arbejder fortsat på at afhjælpe det.

På et tidspunkt, når startproblemerne er ovre, tager vi en snak med admin-holdet om hvad der kunne gøre forummet bedre og hvilket vej vi skal gå. Vi tror på, at siden fungerer bedst, hvis admin-holdet (og ikke os) styrer retningen for siden - sådan som det plejer.

Med venlig hilsen
Limpopo & Diana Jagtrejser
Svar
#34
Det lyder jo egentlig fornuftigt - meget endda.
Jeg tror det er mere end vigtigt at log in kommer op at køre NU
ellers vil for mange medlemmer tabes til andre sider - vi må jo erkende at siden ikke har været alt for aktiv i lang lang tid.

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#35
Rolig nu CP, der er altid noget som er være, end at du ikke kan logge in på VTF.

Tænk nu hvis dit log-in til Tinder og Sugardaters var i stykker[Big Grin]

Mvh.
Morten
Mvh.
Morten
Svar
#36
Ang. det med det haster og om forum er inaktiv -
På NVF som vi jo ofte sammenligner os med, har der i dag indtil nu været 26 indlæg (mere eller mindre relevante)
På "vores" har der været 4 (inkl dette)og alle 4 omkring log in

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#37
Jeg kan ikke åbne forum meny. Er der andre der kan det?
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by unknown

Jeg kan ikke åbne forum meny. Er der andre der kan det?


Nej, men det er heller ikke vigtigt ???
Hvis du åbner "all categories you have access to", åbner du vel alle de fora der findes på VTF

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#39
Der er pt. udfordringer med at få det op at køre, det har vi jo alle bemærket. Men i stedet for at holde fokus på det, kan vi så ikke bede alle jer der læser med om at komme med konkrete forslag til nyttige funktioner som skal med i en evt. kommende opdatering af platformen. Forklar gerne hvilke funktioner i gerne vil have og hvorfor. I må også meget gerne komme med forslag til forums som I synes er gode at benytte (Gerne med links) så VTF kan blive endnu bedre fremover. Så til tasterne med jer og kom med en ønskeliste til det fremtidige VTF.

God weekend.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#40
Jeg ønsker mig at billeder bliver hostet af siden, så gode indlæg ikke bliver mindre gode.

De underforums jeg har mest gavn af er. Genladning, bøssemager arbejder(riffel og hagl) køb og salg private. Danske nyheder, udenlandske nyheder.

Jeg har fuld forståelse for at overgangen kan være svær.

Jeg har ingen forståelse for manglende information omkring salg af site, både køber og sælger.

Reel oplysning er bedre end det der foregår i nattens mulm og mørke.

Klø på moderatorer, den som bøjer af for vinden, knækker ikke.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)