Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drivjagtsfeberen raser
#1
Wink 
Så er det snart tid til jeg ENDELIGT igen skal ned og regulere i de polske bestande at vildsvin og kronvildt
Jeg glæder mig som et lille tykt uartig barn glæder sig til at skulle pakke julegaver op.
Torsdag d. 02 nov lander jeg igen i Polen til fire dages jagt i hyggeligt selskab
Nøj jeg glæder mig
Fortsættelse følger
Også lige et billede fra sidste års jagt 
Bare fordi det er nemt at indsætte direkte fra telefonen. Hurraa Big Grin Big Grin
[Image: 20161210_160249.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Ikke “som” - du ER et tykt lille uartigt barn.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
(27-10-2017, 05:48 PM)klokker Skrev: Så er det snart tid til jeg ENDELIGT igen skal ned og regulere i de polske bestande at vildsvin og kronvildt
Jeg glæder mig som et lille tykt uartig barn glæder sig til at skulle pakke julegaver op.
Torsdag d. 02 nov lander jeg igen i Polen til fire dages jagt i hyggeligt selskab
Nøj jeg glæder mig
Fortsættelse følger
Også lige et billede fra sidste års jagt 
Bare fordi det er nemt at indsætte direkte fra telefonen. Hurraa Big Grin Big Grin
[Image: 20161210_160249.jpg]

Mangler stadig en "like" knap
Svar
#4
Knæk og bræk, Klokker

mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#5
(31-10-2017, 01:35 PM)Marion Morrison Skrev:
(27-10-2017, 05:48 PM)klokker Skrev: Så er det snart tid til jeg ENDELIGT igen skal ned og regulere i de polske bestande at vildsvin og kronvildt
Jeg glæder mig som et lille tykt uartig barn glæder sig til at skulle pakke julegaver op.
Torsdag d. 02 nov lander jeg igen i Polen til fire dages jagt i hyggeligt selskab
Nøj jeg glæder mig
Fortsættelse følger
Også lige et billede fra sidste års jagt 
Bare fordi det er nemt at indsætte direkte fra telefonen. Hurraa Big Grin Big Grin
[Image: 20161210_160249.jpg]

Mangler stadig en "like" knap
Marion, der er dagen `rate` knap.....
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
(31-10-2017, 12:16 AM)CP Skrev: Ikke “som” - du ER et tykt lille uartigt barn.
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#7
Skal du have det samme dårlige selskab med som sidste år ?
Hvis ja, som skrevet - du er et uartigt barn.
Hvis nej, det kan jeg fandme godt forstå 
Big Grin Tongue
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
@CP
Nej Jeg skal alene afsted i år. Jeg havde faktisk gerne delt værelse med vores fælles lille trinde ven, men han havde desværre vigtigere ting at foretage sig end at nedkæmpe en betragtelig del af den Polske bestand af vildsvin og Krondyr sammen med mig.  Cool Cool

Jeg har før rejst alene og det var faktisk en god oplevelse. denne gang er der lidt gengangere fra min forrige tur, så det er ikke helt ukendte folk.  Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#9
En lille teaser fra en forrygende tur.
En tur, der ikke bød på voldsomt mange chancer til undertegnede, men der var vildt, der var godt vejr og selskabet var forrygende. 
[Image: 20171106_135832.jpg]

Beretning følger
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#10
Er det muligt at lægge billeder direkte op i forum nu, eller skal man selv hoste dem? Billedet er ikke ret stort. Glæder mig til at læse beretning og se større billeder
Svar
#11
(08-11-2017, 12:25 PM)unknown Skrev: Er det muligt at lægge billeder direkte op i forum nu, eller skal man selv hoste dem? Billedet er ikke ret stort. Glæder mig til at læse beretning og se større billeder

Prøv at klikke på billedet
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#12
Ok,jeg havde en forventning om at når det blev hosted herinde så blev de også vist når man åbnede topic.
Svar
#13
(08-11-2017, 05:47 PM)unknown Skrev: Ok,jeg havde en forventning om at når det blev hosted herinde så blev de også vist når man åbnede topic.

Du skal selv vælge visning til under "User CP"

mvh Lars

(08-11-2017, 10:58 AM)klokker Skrev: En lille teaser fra en forrygende tur.
En tur, der ikke bød på voldsomt mange chancer til undertegnede, men der var vildt, der var godt vejr og selskabet var forrygende. 
[Image: 20171106_135832.jpg]

Beretning følger

Tillykke med grisen! Venter spændt på fortællingen.
mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)