Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pris på 308w Træningsammunition
#1
Jeg skal have fyldt lageret op. Jeg har de sidste år skudt med Norma Jaktmatch og Golden Target. 
Hurtig søgning på nettet giver mig en stk-pris på Norma træningsammunition på omkring 8kr! 
Er det hvad man skal forvente at finde det til? Jeg synes ikke det er mange år siden at det hed en 5-6 kroner pr stk.
Nogen der kender til et sted hvor de har et godt tilbud?

Og nej - jeg har ikke mulighed for selv at lade dem..


Stenholt
-JUTUS FORTIS TENAX EST-
Svar
#2
8,- er billigt for Norma idag. Ammunition er blevet svinedyrt..
Svar
#3
(08-07-2018, 05:04 PM)Kras Skrev: 8,- er billigt for Norma idag. Ammunition er blevet svinedyrt..

Enig, billigt hvis det er Golden Target. Jagtmatch er ikke samme kvalitet efter min mening. 
Fyld lageret godt op.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Golden target 9.7gr koster 7.29/stk ved køb af 500 stk.
Svar
#5
Ja kunne også lige se at skytte butikken giver 10 procent hvis man tager 10 kasser ?

Og ja det er da en vild procentvis prisstigning på det område indenfor få år. Staten burde iværksætte noget regulering på den front!
-JUTUS FORTIS TENAX EST-
Svar
#6
(08-07-2018, 10:53 PM)Stenholt Skrev: Ja kunne også lige se at skytte butikken giver 10 procent hvis man tager 10 kasser ?

Ja, lige netop Smile
Svar
#7
Wink 
Hvis du så gemmer de brugte hylstre, kan du nok godt få en krone stk for dem "Norma/Lapua" så er de nede på 6,29 kr stk Wink
Mvh Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)