Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA 1/4-2019
#21
Jeg ved der er fantastisk duejagt i Honduras, og der er adgang til dybthavsfiskeri, men da du siger du skal køre 650 km til 'reviret' er det udelukket. Saa hvis de 650 km holder stik, ja saa er hele Mellemamerika faktisk udelukket.
Mit gæt er Cuba. Med Havana i den ene ende kan du sagtens komme til at køre 650 km. Der er duejagt der ogsaa, og god adgang til dybhavsfiskeri................ Endelig er der masser af god rom og og cigarer, og noget at kigge paa nede paa stranden.(Senoritas)
Hola Cuba!
H
Hogmeister
Svar
#22
Er Cuba ikke mest kendt for fremragende andejagt?
mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#23
Er Cuba ikke mest kendt for fremragende andejagt?

jo, netop  Smile
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#24
Erdogan  Wink

er der nogen der kan gætte den ?
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#25
Erdogan  [Image: wink.png]


er der nogen der kan gætte den ?

nu bliver det kryptisk: fuglejagt i Tyrkiet har jeg ikke hørt om og der er heller ikke sumpede områder.
og deres grise skydes med kugle
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#26
(02-04-2019, 12:32 PM)STROM Skrev: Erdogan  [Image: wink.png]


er der nogen der kan gætte den ?

nu bliver det kryptisk: fuglejagt i Tyrkiet har jeg ikke hørt om og der er heller ikke sumpede områder.
og deres grise skydes med kugle

Hvad er Erdogan ?

Hvad hedder sådan en som ham på Engelsk........

nu har du fået hints nok
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#27
jeg giver op og lægger mig fladt på ryggen: president, diktator mm giver ingen mening for mit lille hoved
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#28
Nåh men bortset fra at jeg kørte mod nord og ikke syd for så ville jag være kommer tættere på Cuba en jeg er nu.

Jeg er i South Carolina, har lige været inde og købe jagt og fiske licens, denne gang er jeg taget på Turkey (kalkun) jagt.

Jeg vender tilbage i morgen.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#29
knæk og bræk
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#30
Hvor faen er du landet??
Atlanta er deres største lufthavn, men med 650 km kørsel ender du langt ude i Atlanterhavet.
Miami er for langt væk, og du kan ikke naa til SC paa 650 km.
Maaske du er landet i Orlando, saa passer km antallet, og kanske du skal i Disneyworld bagefter?
Hvis du har mulighed for det, saa besøg Charleston. Den er lige ud af Borte men Blæsten.
H
Hogmeister
Svar
#31
@hogmeister

Jep Orlando, Charleston er lagt ind i en længere liste jeg gerne vil nå på denne tur.
I morgen kan jeg endnu engang holde min fødselsdag på en af mine jagtrejser, altid rart med nye omgivelser, i aften skal vi ud og sondere terrænet, Kevin som jeg mødte under Elk jagten sidste år i Colorado er ham jeg bor hos og han har kalkuner i baghaven som jeg skal prøve at lokke lidt på, glæder mig som bare den.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#32
[Image: 8-B5-AA669-69-D5-437-F-B93-E-B82-F72453-E7-C.jpg]

Hold da kæft en oplevelse, vi sad lige i smørhullet hvor de skulle være efter en nat i træerne.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#33
tillykke med fuglen Smile
Svar
#34
Ti’løk, hvad skød du med?
Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#35
.... Han ser tennis i Charleston, og hepper paa Wozniacki!
H
Hogmeister
Svar
#36
Remington 1100 cal. 12
Winchester Long Beard XR 1 7/8 oz. haglstørrelse 5

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#37
Stort tillykke. Både med fuglen og fødselsdagen?????

Mvh

Michael
Svar
#38
Ironisk nok, Rolin's længte rejse................................... Og korteste beretning!
H
Hogmeister
Svar
#39
@hogmeister
Jagten er ikke over endnu, er knapt hjemme noget, i dag har vi været på en ny ejendom, desværre var store dele af området oversvømmet så vi viste at jagten ville blive svær.
Dagen startede ud med at vente til kalkunerne skulle flyver ned fra træerne, så begyndte guiden at kalde, der var omgående svar, men gobbleren ville ikke komme til os, vi ventede ca. 1/2 time inden vi flyttede til en nyt område, samme her der var svar på kaldet men pga. Alt for meget vand ville fuglene ikke flytte på sig, vi forsøgte at komme ind på et par af fuglene, men en Turkey er ikke en fugl men bare sådan kan liste sig ind på, vi havde flere fugle tæt på bilen når vi skulle bytte område.
Vi får øje på et par et par gobblere på en grusvej, jeg bliver sat af og guiden kører ned for at gemme bilen, jeg når lige at få et skud til en af gobblerne inden de går i skoven, selv om jeg løber ned til der hvor fuglenes forsvandt i skoven kan jeg ikke nå at få er skud mere afsted.
Jeg bander og svovler over at jeg ikke får et skud mere ind i fuglen, for jeg ved at jeg har et godt træf på den, vi fortsætter jagten men uden held.

Vi træffes med mine værter nede ved jagt hytten, det er så heldigt at sønnen havde sin labrador med og den har nu fundet min Turkey og aflivet den, desværre så meget at det ikke går at udstoppe denne, men bare det at vi fundet den betyder alt for mig, vi får målt skægget 11” hvilket gør den til en af de største der er skudt i hele området.


[Image: 6-D8-ACBE2-4-CD2-4-D04-B7-AE-4-BB39-BD55925.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#40
Tillykke med fuglene. Skal de spises med det samme - eller med hjem?
mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)