Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
338 federal ammo købes
#1
Er der nogen som har eller kender et sted hvor der står noget ammonition i 338 federal

Mvh Kristian
Svar
#2
Prøv at give K O Skov et ring. De har meget forskelligt

Knæk og bræk

Michael
Svar
#3
(10-02-2020, 11:34 PM)Pingvinen Skrev: Prøv at give K O Skov et ring. De har meget forskelligt

Knæk og bræk

Michael

Har prøvet snart alle de store jagt foretninger i Danmark.  Hverken: Skov, Østjysk, Korsholm, Nystrøm & Krappe, Odense Jagt, Pamhule, osv. har indtil vidre ikke fundet nogen som har denne ammunition på lager. Men Korsholm kan få den hjem engang ud få foråret, da det er Guntex som er ene importør af Federal ammunition i DK (Det er kun Federal som laver denne kaliber)

Kristian
Svar
#4
(11-02-2020, 10:06 AM)Jack39 Skrev:
(10-02-2020, 11:34 PM)Pingvinen Skrev: Prøv at give K O Skov et ring. De har meget forskelligt

Knæk og bræk

Michael

Har prøvet snart alle de store jagt foretninger i Danmark.  Hverken: Skov, Østjysk, Korsholm, Nystrøm & Krappe, Odense Jagt, Pamhule, osv. har indtil vidre ikke fundet nogen som har denne ammunition på lager. Men Korsholm kan få den hjem engang ud få foråret, da det er Guntex som er ene importør af Federal ammunition i DK (Det er kun Federal som laver denne kaliber)

Kristian
Sens PM til Morten Vestergaard Knudsen, eller find ham på FB.
Han har haft fat i nogen.

VH

JCK
Svar
#5
Har lige søgt på Finn.no. De har noget, men så er det bare om at få det hjem

Mvh

Michael
Svar
#6
Kan man ikke bare sætte et .33 projektil i et .308 hylster !!!!!????
"Once upon a time in the West"
Svar
#7
(11-02-2020, 06:03 PM)WSM Skrev: Kan man ikke bare sætte et .33 projektil i et .308 hylster !!!!!????

Jo da, og det virker Big Grin Big Grin Big Grin
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
(12-02-2020, 11:47 AM)THORLAK Skrev:
(11-02-2020, 06:03 PM)WSM Skrev: Kan man ikke bare sætte et .33 projektil i et .308 hylster !!!!!????

Jo da, og det virker Big Grin Big Grin Big Grin

Sagtens. men det får jeg ikkenoget fabriks ammo ud af.
Men man skal vel passe på med at tage 308 hylstre som er lavet om til 338 med på f.eks jagt i udlandet. for folk som ikke ved det kan jo ikke se at det er en anden kaliber end der står på hylstret.
Svar
#9
(12-02-2020, 03:26 PM)Jack39 Skrev:
(12-02-2020, 11:47 AM)THORLAK Skrev:
(11-02-2020, 06:03 PM)WSM Skrev: Kan man ikke bare sætte et .33 projektil i et .308 hylster !!!!!????

Jo da, og det virker Big Grin Big Grin Big Grin

Sagtens. men det får jeg ikkenoget fabriks ammo ud af.
Men man skal vel passe på med at tage 308 hylstre som er lavet om til 338 med på f.eks jagt i udlandet. for folk som ikke ved det kan jo ikke se at det er en anden kaliber end der står på hylstret.

Hvad siger Korsholm om pris og leveringstid. Jeg har set org. 338 Federal hylstre hos Genladning Danmark (GunsandPowder) levering 14-21 dage. Mine omformede Lapua hylstre krydser til Sverige min en gang om måneden uden anmærkninger.
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)