Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA 27/3-2020
#1
Ærede formænd.

Så er det igen tid for mig at pakke rygsækken, har været ved at tage på en enkelt tur, men tiden er bare forsvundet, vågner op og det er mandag morgen, dagen efter er det allerede fredag aften.

Denne gang tager jeg væk i lidt over 3 uger, trænger virkelig til at få ladet mine batterier op.

På denne tur kommer der lidt nyt på paletten, men også med besøg hos gamle venner, forhåbentlig skal der også knyttes nye bånd og oplevelser på denne rejse.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Knæk og bræk!
Jeg glæder mig allerede til at læse historien og se billederne fra turen.
Vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#3
Knæk og bræk
Har det som Lars... Glæder mig til din beretning.
Gamle venner..??!! Kunne det være Elk i USA?!
Håber du får en fantastisk tur

Michael
Svar
#4
Det er alt for tidligt at skyde Elk i USA nu. Saa det tror jeg ikke. Det er først til efteraaret

[Image: 196A1142.jpg]
Ham her skulle være moden til den tid.

H
Hogmeister
Svar
#5
Hogmeister
Det har du sgu nok ret i.

Michael
Svar
#6
Pga. Den usikkerhed der er rundt om i verden, har jeg besluttet mig at flytte min tur frem, ved ikke hvornår det bliver, men jeg vender tilbage med nyt senere.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#7
Hej Rolin
Det lyder sgu meget fornuftigt. Overvejer om jeg skal gå i karantæne i et af dine tårne, når der åbnes igen?
Svar
#8
Nuvel jeg ikke, hvad du beskæftiger dig med; men hvis du kun har ,, en enkelt nat” mellem mandag og fredag, lyder et ferieafbræk som en rigtig god ide ;-)
Knæk og bræk
Svar
#9
@Pingvinen

Du er mere end velkommen, masser af svin.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#10
(12-03-2020, 07:45 PM)Rolin Skrev: Pga. Den usikkerhed der er rundt om i verden, har jeg besluttet mig at flytte min tur frem, ved ikke hvornår det bliver, men jeg vender tilbage med nyt senere.

/Rolin

Det forstår jeg. I Danmark fraråder Udenrigsministeriet al unødvendig udrejse den næste måned, https://um.dk/da/nyheder-fra-udenrigsmin...6A02292C35
Det er absolut muligt, at I får lignende forhold i Sverige.  
Dbh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#11
Hej Flemming
Må håbe at rejseforbuddet hæves inden sæsonen ?

Mvh

Michael
Svar
#12
En ting der er helt sikkert er at når der er grønt lys, så er jeg den der er på vej, tror desværre at dette nok har lang udsigt.

Hvem er tilbage på rejsemarkedet, tror desværre er der nok en del der knækker nakken på dette, alle dem det skal på jagt i Europa nu til
Foråret samt dem der planlægger sommerens og efterårets jagt.

Lad nu ikke denne “virus” tage livet af jeres drømme, dette er trods alt kun et mindre bump på vejen, for jeg lægger mig ikke på ryggen og giver op, ret ind og find nye veje, for så kommer vi igennem dette sammen.

/Rolin

PS: jeg var forberedt på at det var ved at være tid til en økonomisk nedgang, men ikke på denne måde, men vi har desværre kun set toppen af isbjerget, ha is i maven og lad vær med at træffe skadelige beslutninger, vi skal nok få vendt skuden, denne gang tager lidt længere tid.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)