Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
600m Skydning lørdag d. 3 oktober -2020 NY DATO!!!! 20/9-2020
#1
Kære formænd
Så er der ikke længe til. 
Dem på venteliste er rykket op i tråden og kan hermed regne med at komme med til skydningen. Der er stadig tre ledige pladser, så kom frisk. 
Vi glæder os til at se jer
Venligst Klokker



Hejsa,
 
På grund af en fejl fra Ulfborg er 600m skydningen flyttet til 20 september 2020 
De skytter som har indbetalt og IKKE kan d. 20 september vil få indbetalte beløb retur.
Er der nogen spørgsmål er i velkommen til at kontakte undertegnede eller klokker. 


Så har Asgaard Jagtforening planlagt 600m skydninger i 2020. Vi starter på 100 el. 200m og arbejder os gradvist ud til 600m. Ved mange deltagere (mere end 8) starter vi på 200m for at få tid nok på 600m. 
 
Tilmelding er åben for Asgaards medlemmer indtil 14 dage før, hvor der åbnes op for tilmelding af ikke medlemmer til evt. resterende pladser. Der er plads til 16 deltagere - besættes efter først til mølle princippet.
 
Der er plads til folk på alle niveauer !! - og mere erfarne folk er klar med rådgivning og hjælp til nybegyndere.
 
TID: 20 September kl. 0800 - vi skyder fra kl 0900 
 
STED: Ulfborg Skyttecenter, Torstedvej 1, Ulfborg (Koords: 56.260479, 8.347870; https://goo.gl/maps/qQrVzH4fNAn)
 
AF NYTTIGT UDSTYR KAN NÆVNES: Skyder, patroner, skiver, hæftemaskine, målebånd, skiveplastre, tofod, rear bag. Lyddæmpere tilladt. Alt hjælpeudstyr er tilladt.
 
KONKURRENCE: Efter en eller to runder på 600m afholdes der en uformel konkurrence. og evt en bukkeprøve på 600m. Denne er kun bestået af 2 personer indtil videre. 
 
TILMELDING: Skriv en melding om deltagelse her i tråden og  indbetal 180 kr. For medlemmer af Asgaard jagtforening og 250 kr. For gæster, med følgende tekst 600/2020/2 - nickname
 
Mobile Pay med tekst: 600/2020/2 Nickname til Hesselager, send PB for mobil nr. Så laver jeg en samlet overførsel.
 
Betales senest 7 dage efter tilmelding i tråden, ellers bortfalder tilmeldingen.
 
Max 16 deltagere
 
Skriv PM til Hesselager eller Klokker med evt. spørgsmål 



1. Hesselager Betalt 
2. CP Betalt 
3. Fie Fie Betalt
4. Jan Jensen Betalt
5. Mcc betalt
6. TSX betalt 
7. Klokker Betalt 
8. WSM Betalt (overført fra aflyst skydning) 
9. M@x 2.0 Betalt (overført fra aflyst skydning) 
10. Flemming_Stig Betalt
11.
12.
13.
14.Søby
15.HelixNielsen
16.Tikka Nielsen

Venteliste 
1. 
2. 
3. 
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#2
TSX - deltager gerne

hvor skal jeg sende pengene hen - eller får jeg telefonnr. til Hesselager ?
mvh
Svar
#3
kommer
Mvh.
Morten
Svar
#4
(16-04-2020, 09:10 PM)TSX Skrev: TSX - deltager gerne

hvor skal jeg sende pengene hen - eller får jeg telefonnr. til Hesselager ?

LÆS NU DET HELE TSX ellers må du op på min skulder og bøvse
Svar
#5
Hej,
Kan man komme på stand-by som ikke medlem? I så fald vil jeg gerne det..
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#6
(17-04-2020, 06:51 AM)Søby Skrev: Hej,
Kan man komme på stand-by som ikke medlem? I så fald vil jeg gerne det..

Du er hermed sat på venteliste.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
Jeg er med!!!
Går udfra at min betaling for d.19/4 bliver overført
"Once upon a time in the West"
Svar
#8
Se opdatering  med ny dato i øverste indlæg.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#9
Hesselager:
Jeg undrer mig. Af nyttige ting at bringe nævner du 'skiver.'
Skal skiverne til 600 m ikke alle være ens i størrelse og farve. Det kan da ikke nytte at de 9 tilmeldte dukker op med 9 forskellige skiver. Det er da ikke fair.
Jagtforeningen må da stille de skiver der skal skydes på til rådighed.
Eller er jeg gået glip af noget??
H
Hogmeister
Svar
#10
(11-05-2020, 04:16 AM)hogmeister Skrev: Hesselager:
Jeg undrer mig. Af nyttige ting at bringe nævner du 'skiver.'
Skal skiverne til 600 m ikke alle være ens i størrelse og farve. Det kan da ikke nytte at de 9 tilmeldte dukker op med 9 forskellige skiver. Det er da ikke fair.
Jagtforeningen må da stille de skiver der skal skydes på til rådighed.
Eller er jeg gået glip af noget??
H

Ja det er du. 
Det er ikke nogen konkurrence men bsre hygge snydning.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#11
Jammen hvis det bare er en hygge skydning, tillad mig at foreslå en skive som vi har haft megen sjov med. Ganske vist ikke på 600 m men 200m

[Image: 196-A2173a.jpg]

Skivens dimensioner er ca 66 cm x 48 cm
Dyrene er (fra størst til mindst)
Præriehund højde: Top of hoved til fod. 26 cm, 18 cm, 6cm og 4,5 cm med en værdi på henholdsvis 10, 20, 45, og 50 points
Fugle Næb til hale: er 23 cm og 15 cm med en værdi på 15 point for den store og 30 for den lille
Coyote, snude til hale: 15 cm, 12 cm, 10 cm og 9 cm med en værdi af 25, 30, 35, og 45 cm Højeste værdi for mindset mål.
Der er ti mål og der må kun afgives tre skud til hvert.
Der må være nogen på forummet som kender nogen der har et trykkeri og kan lave den
Blot et forslag.
H
Hogmeister
Svar
#12
Om ikke andet, så kunne det være en sjov og krævende skive til en feltskydning  Idea Idea Smile

Nu når der bruges udtrykket hyggeskydning, så er det ganske korrekt, men dagen er nu ikke helt uden konkurrenceaspektet. Vi kan selvsagt ikke lade være med at spille lidt op mod hinanden, men det er faktisk vigtigt at vi pointerer, at det netop IKKE er en konkurrence.
Selvom der er garvede folk med, så er "langdistanceskydning" (Jeps 600m er langt herhjemme)  ikke voldsomt udbredt her i vores lille land, så det er vigtigt fokus er mest på udvikling af egne evner frem for at skulle "vinde" over sidemanden. Medmindre man ligger ved siden af MCC naturligvis  Big Grin 
Som Hesselager, helt korrekt, fortæller så er hyggen i højsædet, der bliver grinet og drillet både når tingene spiller, og når tingene ikke helt går som ønsket, men overordnet set, så er det en dag med god skydning og en hjælpsomhed man sjældent ser andre steder. Den fokus på at hjælpe, rådgive og vejlede mindre erfarne skytter ser man ikke, i samme grad, hvis det er en ren konkurrence. 
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#13
Vedrørende drillerierne er her et godt eksempel.

MCC kom for sent (lovlig grund) og bad mig om at arrangere en skive til ham. 
Det var satme sjovt at se ham zoome Swarovski-røret ind på den skive jeg havde lavet til ham???
Barnligt, vulgært og plat. I KNOW  men JEG syntes det var sjovt???

[Image: 20190921-124922.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#14
Ja, det var "kufordæmme" en fin starthappening Big Grin
"Once upon a time in the West"
Svar
#15
(12-05-2020, 09:29 AM)klokker Skrev: Vedrørende drillerierne er her et godt eksempel.

MCC kom for sent (lovlig grund) og bad mig om at arrangere en skive til ham. 
Det var satme sjovt at se ham zoome Swarovski-røret ind på den skive jeg havde lavet til ham???
Barnligt, vulgært og plat. I KNOW  men JEG syntes det var sjovt???

[Image: 20190921-124922.jpg]

Ja blinkede sku lige et par gange da jeg fik justeret paralaxen  Big Grin
Mvh.
Morten
Svar
#16
Det må vel snart være tid for en opdateret deltagerliste......
"Once upon a time in the West"
Svar
#17
Den er opdateret d.d.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#18
Opdateret D.D.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#19
Så nærmer tiden sig, og det ser ud til at vi bliver tilsmilet af vejrguderne!

Som de forrige år er det vel meningen, at alle møder med indskudt riffel, dvs vi starter på 200 m !!?

Som sidste gang er tanken at jeg medbringer den sønderjyske ringridder, med brød og Gråsten ketchup og sennep.

Hvis stemningen er for, vil de blive solgt for noget nær kostpris på 15kr/pølse m. brød!

Giv lyd!
"Once upon a time in the West"
Svar
#20
Hej WSM

Det lyder som en rigtig god plan at du tager ringridder med. Jeg skal nok tage gril med så vi ikke skal spise dem rå.

(16-09-2020, 05:38 PM)WSM Skrev: Så nærmer tiden sig, og det ser ud til at vi bliver tilsmilet af vejrguderne!

Som de forrige år er det vel meningen, at alle møder med indskudt riffel, dvs vi starter på 200 m !!?

Som sidste gang er tanken at jeg medbringer den sønderjyske ringridder, med brød og Gråsten ketchup og sennep.

Hvis stemningen er for, vil de blive solgt for noget nær kostpris på 15kr/pølse m. brød!

Giv lyd!

JA, vi starter på 200m ellers når vi ikke det vi skal.
Mvh.
Morten
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)