Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Transport fra Hedehusene til Haverslev ved Hobro
#1
Såfremt det kikser med at finde et AICS magasin brugt skal jeg have købt et magasin hos våbensmeden i Hedehusene. 
Problemet er at han tager 500 i fragt for et magasin idet det er at betragte som en våbendel. 
Behøver jeg at tilkendegive min irritation over det latterlige faktum Angry Angry

Hvorom alting er. Er der en af jer ærede formænd, der enten har ærinde i eller i nærheden af Våbensmeden, der kunne lokkes forbi for at købe magasinet for mig. Og så derefter på en eller anden måde få magasinet til Jylland
Giv mig gerne en melding, hvis en af jer har et forslag til en løsning. 
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Kan nogen sørge for det komme fra Våbensmeden til Ishøj, så kan jeg sørge for det kommer resten af vejen da jeg af og til kommer på vores Sjællands kontor.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Er det virkelig nødvendigt at skrive pakkens indhold ved indenrigs forsendelse i Danmark?
H
Hogmeister
Svar
#4
(31-03-2021, 04:10 PM)hogmeister Skrev: Er det virkelig nødvendigt at skrive pakkens indhold ved indenrigs forsendelse i Danmark?
H

Forhandleren risikerer at miste sin forhandler tilladelse hvis pakken bliver taget i en stikprøve...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
Hej
Det koster da ikke at spørge Brande Kurérservice
https://brande-kurer.dk/
Måske de skal den vej og vil lave en fornuftig pris på det.
Jeg har sendt våben med dem, det var yderst rimeligt, for 2 rifler og 3 haglgeværer, mener det var 500 kr;-)

Vh Finn
Svar
#6
Jeg skal til Kbh. på tirsdag - kan sagtens vende den vej forbi.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Hej Alle
Tak for indspark. Jeg har indtil videre fundet en løsning. En venlig formand, bosiddende på Sjælland skal med til Ulfborg næste lørdag og han vil tage et magasin med til mig. Fantastisk :-) ?
Venligst
Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)