Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22. lr problem
#1
Hej alle.

Jeg er ejer en Savage 22 lr. Men for ca. hvert 15. skud, "eksploderer" patronen med et meget højt knald. Projektilet rammer dog hvor det skal.
Hylsteret er så revnet fra rand til top og er sodet. Hvad skyldes dette??? Jeg skyder med RWS .22 lr Standard velocity som er højst 8 mdr. gamle.
Svar
#2
For stort kammer...?

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#3
Af og til, er der også stikkere.. det tomme hylster sætter sig fast i kammeret. og nej: Det er ikke et vedligeholdelses problem.[Smile
Svar
#4
For stort kammer!

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#5
Afhjælpning? næ vel?. Riflen er 2 år gammel. hmmmmm
Svar
#6
Hej Anders!

Du har fuldstændig ret! det er jo en WMR patron. damn! den har længere patron. satans til fejltagelse. Dvs. en 22 mag. skal der til. en mag er 26.7mm og lr er 15.1. Problem løst.
Svar
#7
[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Frænde

Hej Anders!

Du har fuldstændig ret! det er jo en WMR patron. damn! den har længere patron. satans til fejltagelse. Dvs. en 22 mag. skal der til. en mag er 26.7mm og lr er 15.1. Problem løst.



Der er et udtryk der hedder:

Frænde er frænde værst ... [Big Grin]

Godt du fandt fejlen (40) [:I]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#9
Jeg har aldrig før hørt nogen indrømme dette...efter 2 år[?][xx(][^]
Godt gået Frænde du er mere mand end mig jeg ville ALDRIG indrømme sådan en fuser...[Smile][8D]
Mvh.

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)