Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.22LR ammo Købes bedst hvor?
#1
Jeg har forgæves ledt på nettet efter egnet sted at købe .22lr ammo. Fandt skyttebutik, men de sælger ikke ammo til andet en skytteforeninger. Nogen der kender et sted med fornuftige priser???
Svar
#2
alle kan handle i skyttebutikken, det er en forretning...
men kun skytteforeninger kan købe ammo med tilskud, så det kan du godt.

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
.22 Ammo sælges ikke med tilskud, det er så vidt jeg ved kun langdistance der er tilskud til.

Hvis du er på djævleøen, så har Karlslunde Sport også rigtig gode priser, når du køber 1000 patroner af gangen. Der handlede jeg selv meget, da jeg skød Pistol.

Nu er det desvære godt 7 år siden jeg har købt .22 ammo i stor stil, men dengang var det ca. kr. 200/1000 stk discount(Schwartklip) 300/1000 (CCI STD eller SK Std) og 450/1000 for RWS Pistol Match eller SK Pistol Match.

http://www.karlslundesport.dk
Ring til dem for ammo priser.

Hvis du igen er oppe på 1000 af gangen, så er Hunters House priser heller ikke totalt horible..... Hvis de er horrible, så kan man jo nævne at man overvejer at tage til Karlslunde....

En sidste mulighed, det er at snakke med din lokale skytteforening. Hvis du er medlem, så vil de ret sikkert sælge dig ammo, også til privatgeværet....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#4
Tak for svarene!

Fandt noget til 14kr for 50stk. Ikke de store krav, da jeg ikke skal skyde hul i hul, men bare vælte nogen dåser!
Svar
#5
Hej No.5
Må man spørge hvor?

Mvh
Lindvig
Svar
#6
Citat:quote:

.22 Ammo sælges ikke med tilskud, det er så vidt jeg ved kun langdistance der er tilskud til.


Der er ikke længere tilskud på langdistance ammo, så alt i Skyttebutikken kan købes af alle med gyldig tilladelse til pågældende kalibre.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)