Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvorfor virker det ikke
#1
hej forum

hvorfor virker mit login ikke? når jeg logger på skriver den at jeg er logget på. men når jeg så skal kontrollere min pm skriver den at jeg skal logge på for at se pm. men den har jo lige skrevet at jeg var logget på. håber der er en der kan hjælpe en pc-mongol.

hilsen H.S.Jensen
Svar
#2
Kan du prøve at trykke på "logout" og derefter logge ind igen ..?

Hvis det ikke hjælper kan du prøve at sende mig en mail med dit login / password til hoegh@arsenalet.com
Svar
#3
Du kunne evt. kontrollere, om tu har fået trykket på "Caps Lock" og derfor skriver med store bogstaver uden at vide det...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Hej H.S.

Hvis du er logget ind sidder LOGOUT øverst i højre side. Prøv at trykke på den. Jeg har prøvet at logge ind som dig og sendt (og modtaget) en besked. Det virker fint her.
Svar
#5
Hej igen Lillebror...

Hmmmm... hvem mon du komunikerer med i mit navn???

Men det virker altså stadig ikke her!!! Når jeg har logget på skriver den "you are logged on succesfully...bla bla bla" men så kommer de tomme kasser med plads til at logge på frem igen. Der kommer ikke nogen mulighed for logout???

Hvad mon jeg har trykket på som driller?

hilsen H.S.Jensen
Svar
#6
Du kan evt. prøve at nulstille din browser:

Klik på "indstillinger"

og slet midlertidige internetfiler og cookies.

Log så af og genstart maskinen...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Hej H.S.

Hvad er det for en browser du bruger ?
Er det Microsoft Internet Explorer ?
Svar
#8
hej ran og lille bror

nu har jeg forsøgt at nulstille min browser? det hjælp ikke..

jeg bruger explorer...

hilsen H.S.Jensen
Svar
#9
hej h.s jeg har også prøvet det nummer
det er dine cookies den er galdt med gå ind i funktioner/internetindstiller/sikkerhed der er en barre du kan flytte op og ned den skal stå på mellem-høj hvis den står for højt vil den slette dine cookies med det samme og vil ikke logge på

mvh

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#10
hej mik the boss

nej den står på mellem så det er ik det.

hilsen H.S.Jensen
Svar
#11
Jeg ville prøve med en anden browser - om ikke andet, så for at lokalisere problemet.

Brug fx Firefox: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Hilsen
Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)