Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt VTF statistik.......
#1
VTF har dagligt p.t. cirka 80 medlemmer, der logger sig ind - over to hverdage er det tilsvarende tal omkring 100. Lidt flere nysgerrige gæster besøger dagligt forumet, der alt i alt besøges af godt 200 unikke besøgende på alle hverdage og søndage (lørdage "kun" ca. 130...) Resten af http://www.riffeljagt.com besøges af cirka 130 daglige besøgende hvilket bringer det totale besøgstal op på ca. 335 heraf cirka 60% gengangere. 96% af alle besøgende er fra Danmark. Godt 60% af alle besøg sker i almindelig arbejdstid...[Big Grin]....såååå deeet

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

VTF har dagligt p.t. cirka 80 medlemmer, der logger sig ind - over to hverdage er det tilsvarende tal omkring 100. Lidt flere nysgerrige gæster besøger dagligt forumet, der alt i alt besøges af godt 200 unikke besøgende på alle hverdage og søndage (lørdage "kun" ca. 130...) Resten af http://www.riffeljagt.com besøges af cirka 130 daglige besøgende hvilket bringer det totale besøgstal op på ca. 335 heraf cirka 60% gengangere. 96% af alle besøgende er fra Danmark. Godt 60% af alle besøg sker i almindelig arbejdstid...[Big Grin]....såååå deeet

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!



Ja, det er jo dejligt at lave noget meningsfyldt, når man er på arbejde *g* [^][8D]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Og nu har tingene så udviklet sig lidt....[Big Grin]

I gennemsnit besøges VTF nu dagligt af godt 2.000 unikke besøgende, der hver især bruger sitet i godt 10 minutter. Vi lægger altså beslag på godt 330 mandetimer i døgnet...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Seneste statistik: Besøgstallet har sneget sig op på godt 2.100 - tilgengæld bruger de besøgende længere tid herinde: 428 mandetimer i døgnet lægger VTF p.t. beslag på.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Gad vide, om ikke man kunne lave en forretning ud af det?
Alle de mandtimer må da kunnebruges til noget... [Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Antal medlemmer pr:

2003-12-31: 33 (Fremgang 2003: 33)
2004-12-31: 214 (Fremgang 2004: 181 -> 448%)
2005-12-31: 521 (Fremgang 2005: 307 -> 143%)
2006-12-31: 855 (Fremgang 2006: 334 -> 64%)
2007-12-31: 1229 (Fremgang 2007: 374 -> 44%)

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Det må da være anledning til en fest[:o)][:o)][:o)][:o)]

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#8
Hvem behøver anledning for at holde fest?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Hvem behøver anledning for at holde fest?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Så gør da noget ved det ...[^]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#10
I går lørdag blev der sat ny besøgsrekord: 2376 besøgende [Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#11
Og så var der mange formænd der var på skydebanen i stedet for på nettet.....[8D]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Endnu en ny besøgsrekord denne gang den 11. marts (i går): 2686 besøgende.

Besøgstallet har gennem de seneste 4 døgn vokset markant og jeg har ingen idé om hvorfor. Er der nævnt noget om os på nettet eller i pressen, som jeg ikke har hørt om?????

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#13
Citat:quote:

Besøgstallet har gennem de seneste 4 døgn vokset markant og jeg har ingen idé om hvorfor. Er der nævnt noget om os på nettet eller i pressen, som jeg ikke har hørt om


Vi er da blevet nævnt på NNs efterfølger[}Smile], alene det at de ikke kan lide os, er jo reklame i sig selv[8D], derudover skyldes det vel lobbyisme fra alle de skydeglade brugere der er på forum[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#14
NN NetNatur?

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#15
Neantertal Net

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#16
Besøgstallet for de seneste 7 dage beløber sig til gennemsnitligt 2520 daglige besøgende. Dermed ligger VTF kun 11,7 % efter Danmarks Jægerforbund i popularitet på nettet. [Big Grin][:p][Wink][Smile][:I][}Smile][|)][^][^][^]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
Tja, men indholdet her er jo rent faktisk også interessant...[Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by ran

Tja, men indholdet her er jo rent faktisk også interessant...[Big Grin]



Også selv om her ikke er fest ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Der er intet der stinker værre, end to tomme hylstre man har bommet med ...
K&B Claxel Wink




Svar
#19
Active Users Record: 134 | Record Set On: 18/03/2008 at 08:26:38

Der er åbenbart en del der holder Påskeferie[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Active Users Record: 134 | Record Set On: 18/03/2008 at 08:26:38

Der er åbenbart en del der holder Påskeferie[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.



Det er ikke mit aktivitets niveau du kan se forskel på[Big Grin]

Mvh
Seven11[B)]
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)