Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carl Gustav
#1
Jeg er gået igang med en større opgave, har lige modtaget en gammel Carl Gustav, den har stået i et skur i min. 5 år, den er meget angrebet at rust men ikke noget indvendigt i piben, bundstykket kunne forsigtigt bankes ud af den efter et døgn i WD40, ved ikke om den kan blive til riffel igen, jeg mangler et skæfte til den og da det ikke skal være det vilde custom våben ville jeg være tilfreds med et monte carlo skæfte fra en tidligere renovert riffel.
Billeder kommer senere i aften!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by fhansen

Jeg er gået igang med en større opgave, har lige modtaget en gammel Carl Gustav, den har stået i et skur i min. 5 år, den er meget angrebet at rust men ikke noget indvendigt i piben, bundstykket kunne forsigtigt bankes ud af den efter et døgn i WD40, ved ikke om den kan blive til riffel igen, jeg mangler et skæfte til den og da det ikke skal være det vilde custom våben ville jeg være tilfreds med et monte carlo skæfte fra en tidligere renovert riffel.
Billeder kommer senere i aften!



Nu har du chancen fhansen [Big Grin] En low budget skyder. Jeg har Brown Wolf på vej fra Finland. Du kan overtage det ene stykke og lave en Custom CG [8D] Selvfølgelig forudsat, at metallet kan oparbejdes til en fin stand [Wink]
Mvh Walnut
Svar
#3
Her er lidt billeder!

[Image: 100_0578.jpg]

[Image: 100_0579.jpg]

[Image: 100_0580.jpg]

[Image: 100_0582.jpg]

[Image: 100_0583.jpg]

[Image: 100_0584.jpg]

Tror i der er mulighed for at få den iorden igen???
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Citat:quote:

Originally posted by fhansen

Jeg er gået igang med en større opgave, har lige modtaget en gammel Carl Gustav, den har stået i et skur i min. 5 år, den er meget angrebet at rust men ikke noget indvendigt i piben, bundstykket kunne forsigtigt bankes ud af den efter et døgn i WD40, ved ikke om den kan blive til riffel igen, jeg mangler et skæfte til den og da det ikke skal være det vilde custom våben ville jeg være tilfreds med et monte carlo skæfte fra en tidligere renovert riffel.
Billeder kommer senere i aften!



Nu har du chancen fhansen [Big Grin] En low budget skyder. Jeg har Brown Wolf på vej fra Finland. Du kan overtage det ene stykke og lave en Custom CG [8D] Selvfølgelig forudsat, at metallet kan oparbejdes til en fin stand [Wink]
Mvh Walnut



Hej Walnut

Jeg vil da gerne deltage gerne i et Joint Venture om sådan en klods Brown Wolf.[:p]
Lad høre hvis vi skal splitte planken og regningen.

Kai

[IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/B...re-1-1.jpg[/IMG] Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#5
[quote]Originally posted by fhansen

Her er lidt billeder!

[Image: 100_0578.jpg]

[Image: 100_0579.jpg]

[Image: 100_0580.jpg]

Selvfølgelig kan den ordnes, masser af knofedt og lidt arbejdstimer, så kan det blive en ganske fin riffel.[8D]

Nok ikke med den stor værdi i salgspris, men så har man jo fået tiden til at gå og en ny ung jæger kan evt. få et billigt start våben.[Wink]

Hvad fejler skæftet[?] jeg syntes at det ser brugbart ud[Smile]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#6
Skæftet er revnet alle vegne, ved ikke årsagen men tror det har været meget vådt på et tidspunkt også tørret for hurtigt!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Bwana Olifant

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Citat:quote:

Originally posted by fhansen

Jeg er gået igang med en større opgave, har lige modtaget en gammel Carl Gustav, den har stået i et skur i min. 5 år, den er meget angrebet at rust men ikke noget indvendigt i piben, bundstykket kunne forsigtigt bankes ud af den efter et døgn i WD40, ved ikke om den kan blive til riffel igen, jeg mangler et skæfte til den og da det ikke skal være det vilde custom våben ville jeg være tilfreds med et monte carlo skæfte fra en tidligere renovert riffel.
Billeder kommer senere i aften!



Nu har du chancen fhansen [Big Grin] En low budget skyder. Jeg har Brown Wolf på vej fra Finland. Du kan overtage det ene stykke og lave en Custom CG [8D] Selvfølgelig forudsat, at metallet kan oparbejdes til en fin stand [Wink]
Mvh Walnut



Hej Walnut

Jeg vil da gerne deltage gerne i et Joint Venture om sådan en klods Brown Wolf.[:p]
Lad høre hvis vi skal splitte planken og regningen.

Kai

[IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/B...re-1-1.jpg[/IMG] Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!



Hej Bwana
Jeg har måske lige afhændet et stykke til fhansen. Jeg ville egentlig gerne, hvis I selv ville tage den lette bestilling. Jeg bestilte i dag efter en hyggelig brevveksling med Osmo, som er chef på det finske foretagende, jeg har linket til i Topic med E-handel.
Jeg bestilte i eftermiddags og modtog kort efter en faktura. Tingene går fra Finland i morgen og er her formodentlig sidst på ugen. Prisen for en hel blank (2 skæfter) er 180 euro. Jeg ved ikke, hvor tæt du og fhansen bor på hinanden.Under alle omstændigheder kan i lave en Joint Venture.Jeg vil gerne hjælpe med at bestille, ifald det skulle være et problem.
Mvh Walnut
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by fhansen

Skæftet er revnet alle vegne, ved ikke årsagen men tror det har været meget vådt på et tidspunkt også tørret for hurtigt!



Det er ellers en skam, jeg har selv en CG m96 med et ligende skæfte. et nyt i samme stil koster vel omkring en 1500,- kr. jeg har også et par gamle m96, der kunne trænge til noget nyt træ, men de skal lige prøves først om de er værd at bruge flere kroner på.[Wink]

Måske vi kan få mængde rabat et sted, jeg mener at have hørt at Ignoranten kan levere[?], men om det stadig holder ved jeg ikke[?].

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#9
@farnsen.

En tur i en glas blæser så skal du bare se, og så lad den stå mat når den skal i bruneringen.

Der er grøndlænder rifler er har set værer ud og stadig blevet til riffel igen

Skotten


Svar
#10
Citat:quote:

Der er grøndlænder rifler der har set værer ud og stadig blevet til riffel igen


Der er også grønlænderrifler der ser værre ud, og stadig rammer sæler i øjet hver dag [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hvad penge angår kan det slet ikke betale sig at gøre noget ved den, men det kan da blive et hyggeligt og meget billigt projekt at se hvor godt det kan blive.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#11
Kom du aldrig videre eller hva?

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#12
Min C.G ligger lidt på stand by da jeg er ved at bygge et nyt værksted, der er flere af delene som er blevet poleret og er klar til brunering! Med tiden skal der nok komme noget mere med billeder![Smile]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by fhansen

Min C.G ligger lidt på stand by da jeg er ved at bygge et nyt værksted, der er flere af delene som er blevet poleret og er klar til brunering! Med tiden skal der nok komme noget mere med billeder![Smile]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!


Jeg tænkte det nok[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)