Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patronholder til skæfte
#1
http://www.midwaydanmark.com/apps/eprodu...mID=292807

Allen buttstock ammo carrier .

Neoprene Mossy Oak Break-up camo .

Materialet er for skrøpeligt og patronholderne , montagebånd river op efter et par gange brug , på grund af at patronerne bliver holdt alt for fast i gummiet !. Den kan ikke anbefales !

Den er nem at montere , ser køn ud , men er spild af penge !

Uncel Mike`s Sidekick holder , er et meget bedre køb , lidt bøvlet at få på skæftet , men holder til det hele !

Hilsen A-bolt
Svar
#2
Helt enig, jeg bruber selv onklens patronholder, og jeg har også en skæfterygsforhøjer inden under den.

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Jeg bruger selv en variant af Uncle Mikes patronholder til kolben, men jeg syntes den glider for let rundt på skæftet.

Så dét har jeg gjort noget ved.

Jeg tog rembøjle-knoppen af, og løsnede hælkappen nok til at patronholderen kunne komme ind under.
Så var det bare mengelere patronholderen til, så den sad pænt og spænde hælkappen igen.

Så skar jeg et lille hul i patronholderen, så rembøjle-knoppen kunne komme i igen og spænde ned og holde fast på patronholderen.

MEN den gled stadig lidt rundt.

Så fandt jeg et produkt hos http://www.Conrad.De som kaldes en "antirutch matte" (sådan en tynd gummimåtte som griber vældig godt fat i ALT.

[Image: 482108_AB_00_FB.EPS.jpg]

Patronholderen blev så vredet ud over enden af kolben, og gummimåtten blev lagt til rette på den side hvor patronerne skulle holdes fast.

Og patronholderen blev trukket hen over kolben igen.

Så nu sidder patronholderen fast under hælkappen, under rembøjle-knoppen og har en anti-rutche-rundt måtte under hvor patronerne holdes fast.

Se DEN flytter sig INGEN steder.!!

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)