Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
REJSEN TIL SATURN (film)
#1
Har lige modtaget den på DVD - og har glædet mig til at gense den.

Sad på balkon'en i biografen i Nuuk da den kørte dér, og der er ikke alt for god lyd når man sidder deroppe.

Så vi har lige siddet og skreget af grin over den - den kan bestemt anbefales. =o)

Er der andre med lignende forskruet humor - som har set den eller skal se den.??

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#2
Jeg har set den og morede mig kosteligt.
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Jeg har set den, var vist halv til hel fuld da jeg så den, det blev den ikke mindre sjov af[Wink]
Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#4
Husk nu at købe de snacks og accessories, der hører med til filmen. Der findes alt til en god aften:

Tisbobler og triggerfingre (bolcher) og ikke mindst "Fisse Oles kondomer" ... :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Jeg skal også have den købt, det er simpelthen noget af det sjoveste der længe er lavet.

Et lille tip til folk der vil købe den og kan lide film af samme skuffe. Kvickly extra i Horsens har en dobbeltpakke "rejsen til saturn" + "terkel i knibe" for 200,- Jeg mener at "rejsen til saturn" koster 200,- alene, så det er da et okay tilbud?

Mvh
Jonas
Svar
#6
Og Terkel i knibe er også sjov... faktisk synes jeg den er sjovere en Rejsen til Saturn...

Jeg var i biffen og se "Rejsen"... men de reklamespots og trailere de havde lavet til filmen var total grineren... og var med til at skabe et lidt højere forventningsniveau end jeg synes filmen kunne bære.

Faktisk var det sjoveste øjeblik i filmen, da alien-frantz sidder og skider og læser avis under ruleteksterne... [:o)]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Absolut en sjov film, men jeg er enig i at Terkel er sjovere Smile

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)