Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Halvauto 22 LR?
#21
De havde en ved Østjysk for ca. en måned siden - stod på 1. sal, så ved ikke om den var brugt.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

De havde en ved Østjysk for ca. en måned siden - stod på 1. sal, så ved ikke om den var brugt.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



En rustfri Target med gevind på mundingen - så kender jeg sandsynligvis den tidligere ejer.
Den skal prøveskydes før køb....

Jeg blev aldrig enig med ham om den skød godt eller ej...så prøveskyd den med lidt forskelligt

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Hej.[Smile]

Var i bording og ved østjysk i dag.[8D]

Udvalget i halvautoér var ikke imponerende.[Sad][Sad]

Østjysk havde ganske rigtig den 10/22 stående som Max skrev om.[8)]Med en prisseddel på 3995 kr for en godt brugt stainlees med velcro på skæftet og gevind på mundingen.[xx(][xx(]

Det er kun 500 mindre end HH skal have for en ny ,så den gad jeg ikke prøveskyde.[V]

Jeg blev faktisk noget skuffet over det magre udvalg i 2 så store butikker.

Det ender nok med jeg køber en ruger 10/22 Target selvom 597 Target falder meget bedre(Østjysk havde een i 22 mag;Bording havde intet)
Svar
#24
Hej.[Smile]

Så er den nye ruger 10/22 Target betalt.[8D]

Våbentilladelsen er kommet ind af døren.[Wink]

Så er det bare at vente vente.....[8)][8)]

Der ligger 9 forskellige slags ammo og venter på at blive testet.

Vente vente.......[B)]
Svar
#25
Hej.[Smile]

Endelig kom den.[:p][:p]

Dejligt.

Møgvejr at skyde i.[xx(][xx(]
Men vejret taget i betragtning er den da godkendt med cci standard og western HP.[Wink]

Den brød sig ikke om Winchester Laser og RWS HV HP. Lapua super club var heller ikke for svær.[8)]

Skal have afprøvet nogle blazer, når jeg får fat i nogle.Max havde jo gode erfaringer med dem.

Rem. yellow jacket og cyclone skal jeg også have testet.Det samme skal jeg med cci mini mag.[Wink]

Det skal dog blive bedre vejr.

Tak for hjælpen gutter.[Smile][Smile]

Mvh mogens
Svar
#26
Hvis du henter dem selv må du få et par kasser af de der CCI Blazer.

Jeg er for doven til at sende dem og det er osse forbudt [xx(]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#27
Hej.

Tak for tilbudet.M@X.[Wink]

Det kunne være hyggeligt at rende sammen en dag.[Smile]Meen det går vist op i spildemandspenge at køre fra nordjylland til sønderjylland.He he.[:o)]

Du skal have mange tak for hjælpen.

Jeg fik HH til at stille aftrækket ned til omkring 1400 gram uden slæb.Det er godt nok til mig.[8D]

Jeg skal lige have frilagt piben, inden jeg dømmer nogle patroner ude.[8)][8)]

Angående Blazer ,tror den lokale biks i Thisted har dem på lager.Hvad giver du for dem??Jeg skal nok have 5000, hvis de viser sig at være de bedste.Den Ruger er meget sulten.
Svar
#28
Hej Ultralight...

Du skal ikke fritlægge piben på din 10/22 target, det hjælper ikke noget, og øger belastningen på den lidt specielle "fastholdelsesmekanisme" der holder piben på plads i alu-receiveren... (2 unbrakobolte og en "svalehale" klem-klods)

Trust me, been there[B)] Min har nu kikkerten monteret på en skinne på piben, da den ellers ikke holder indskydningen (grupperne var stadig små, men træfpunktet flyttede sig)

Jeg fik aldrig nogen highspeed .22LR typer til at gå fornuftigt i min, hverken i standard-tilstand eller efter modificering (flutning og afkortning af piben) men diverse target .22LR (Eley og Lapua) skyder rigtigt godt [Big Grin])

held og (til)lykke med den [Big Grin]
Jeg har en hel lille bog omkring 10/22 og hvad man kan gøre ved (og med) den. Den kan vistnok købes på Amazon (Mark White: The Ultimate Ruger 10/22 Manual and user's guide)

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#29
Hej.[Wink]

Ok, mht frilægningen.[8)]

Lavede 25 serier a´5 skud i dag.

Bedste serie på 50 meter var 12 mm uden fratræk af kugledia.Dårligste var 27mm.De fleste serier lå på omkring 20mm.[8D]

Gennemsnit af alle 25 serier var 20,9 mm.Det syntes jeg er godt gået af en halvauto med en billig patron som cci standard.[Big Grin]

Nu mangler jeg bare at finde en rigtig god hollowpoint til rågerne, så er jeg klar til regulering.[Wink][Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)