Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01,10,09
#1
Hejsa Alle.

Hvor går jerges tur hend her den 1 okt. ?? og hvad skal i jage ?

Jeg selv skul ha været på havet efter nogen dykker men med 14 s/m så er det hvis lige rigelige ;( så smutter en tur i skoven med min riffel og kigger lidt rundtSmile
Svar
#2
Under dynen og i sofaen - er snotforkølet og arbejder hjemme i dag for ikke at smitte kollegaerne.
Der ser godt nok koldt og blæsende ud udenfor.... jeg skal ikke ud i dag og sidder og fryse et eller andet sted... Så bliver jeg da først rigtig syg.... øv... :-(

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Venter til weekenden - så skal jeg et smut ned på jagten, og se hvad der kan pürches :-)

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Jeg skal vist hjem og kigge efter en due, når jeg en gang får fri fra skolen [}Smile]

Efter det står programmet vist på hjorte-øl, fordi en kammerat var så betænksom at skyde en 8-ender kronhjort her til morgen, inden de skulle holde jagt. Men det er jo også en god måde at planlægge fredagsturen efter ederfugle på. Nu håber jeg bare DMI's vejrudsigt holder stik [Smile]

Knæk og bræk
Jonas
Svar
#5
ja min morgen blev brugt i skoven for og kigge efter den fin stor seksender der snød mig d.16 men så kun en rå med to lam og nogen mindre bukke mem okay har jo os fået den fine hjort d.14 Wink vevir vægt 6,97 kg så vil da ha den opmålt hvis der bliver noget her omkring Wink
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)