Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vortex
#1
[Image: vortexrazor02.jpg]

Vortex Optics of Middleton, Wisconsin has introduced the impressive new Razor HD 5-20×50mm tactical scope. With HD objective glass, this new scope is very bright and very sharp. It also has a ton of vertical and horizontal adjustment. Advanced design and a fat, 35mm maintube give the Razor 5-20×50 a whopping 125 MOA (36 milrads) of total adjustment (combined above and below center) for both elevation and windage. 125 MOA of adjustment is huge. That’s enough vertical for ultra-long-range shooting with almost any modern cartridge.

Overskrift ændret af Kima

Vortex Optics and Unconditional Lifetime Warranty
You may not have heard about Vortex Optics yet, but this American-owned company is putting out some very good scopes these days. Vortex backs its products with its unconditional, transferable, lifetime warranty. That warranty is as good as it gets.

Pris er omkring 1999.- USD

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#2
Vortex Razor & Talon HD

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#3
Razor HD Gen II 1-6x24

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#4
RAzor Red Dots

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
Spitfire AR 1x Prism Scope

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)