Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruger Hawkeye
#1
Håber ikke at det er en gammel nyhed - men jeg ser det først nu[:I]Ser ud som om, at Ruger har lavet en hel serie af model 77 Hawkeye rifler... Bla en Hawkeye Tactical, som leveres inkl. montager og Harris Bipods til en ganske overkommelig pris...

http://www.ruger.com/products/m77Hawkeye...index.html

http://huntershouse.dk/kat915-77-Tactical/

Måske et ganske godt alternativ til en Remington 700 LTR /SPS varmint???

J.
Svar
#2
Den ser fin ud - skal nok regne med at HH tager ca. 1.000 ekstra for montager. Sådan plejer det i hvert fald at være.
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Det bliver svært når Ruger på deres hjemmeside skriver at den leveres med montager - men du har sikkert ret - de skal nok forsøge at vride den ekstra tusse ud af dig...
Svar
#4
hvorfor skulle montagserne ikke være med når : Skæftet har rembøjler og et ekstra rembøjlefæste til støtteben Harris Bipod medfølger. (ikke afbildet)

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#5
Montager = kikkertmontager!??

J.
Svar
#6
Kikkert montage self Smileog hvad Ruger skriver, bider på ingen måde på HH.

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#7
HH leverede også for en del år siden en sending S&W 586 6" revolvere, hvor de afmonterede de originale netskårne træ-grebsskaller og satte en billig "gummistøvle" på.. så kunne man få lov til at betale 600,- ekstra for de originale grebskaller....

det ER dog lykkedes mig/os at købe mindst 1 riffel hvor jeg /vi fik presset dem til at levere montagerne med til samme pris...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
Det er måske lige den sag der gør at de nu går totalt i baglås og slet ikke vil handle hvis man begynder at nævne at normalt følger montagerne med.....?

Jeg fik et møgfald da jeg nævnte det og måtte tale med en anden ekspedient for at få lov til at købe en Mini-14 jeg havde udset mig (hvor jeg i øvrigt helt imod sædvane fik et fornuftigt afslag da han ikke kunne kende forskel på modellerne Smile Det så jeg som en kompensation for møgfaldet...

Det møgfald har godt nok bevirket at der efterhånden er rigtig langt imellem mine besøg i biksen.

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#9
hej gutter. Smile Jeg vil lige fortælle hvad min oplevelse med Hunters house er. Jeg købte en Ruger hawkeye riffel og de sagde at kikkert montage ikke er med. Jeg betalte 1000 kr for montage. Derefter fandt jeg ud af på Ruger side at de levere det med. Jeg skrev til Ruger og de ringede mig op og sagde at det må Hunters hous ikke. Ruger skyndte sig at sende 2 par kikkert montager gratis til mig med det samme og sagde at de vil skrive til Hunters House omgående. De har faktisk sagt at jeg skulle skrive til dem hvis jeg oplever noget lignede og at de har overvejet at skifte forhandler. Det med at afmontere montage er ikke lovligt siger Ruger selv efter at det er kun den montage som kan bruges, derfor leveres den med. Så jeg vil opfordre alle til at skrive en mail til Ruger hvis i har oplevet at de kræver ekstra betaling for montage.
Smile

Mirza
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Mirza

hej gutter. Smile Jeg vil lige fortælle hvad min oplevelse med Hunters house er. Jeg købte en Ruger hawkeye riffel og de sagde at kikkert montage ikke er med. Jeg betalte 1000 kr for montage. Derefter fandt jeg ud af på Ruger side at de levere det med. Jeg skrev til Ruger og de ringede mig op og sagde at det må Hunters hous ikke. Ruger skyndte sig at sende 2 par kikkert montager gratis til mig med det samme og sagde at de vil skrive til Hunters House omgående. De har faktisk sagt at jeg skulle skrive til dem hvis jeg oplever noget lignede og at de har overvejet at skifte forhandler. Det med at afmontere montage er ikke lovligt siger Ruger selv efter at det er kun den montage som kan bruges, derfor leveres den med. Så jeg vil opfordre alle til at skrive en mail til Ruger hvis i har oplevet at de kræver ekstra betaling for montage.
Smile

Mirza



De HAR skiftet forhandler [Big Grin]

Mercia Outdoor er nu distributør i DK.
De leverer montagen med - men den kan jeg ikke bruge til noget, man kan IKKE selv vælge montagestørrelse, standard leveres de med en 1" medium montage.
At man kun kan bruge originalmontager er IKKE korrekt !
Jeg har en Ruger riffel undervejs - og der kommer en Warne montage på i 30mm.

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
[IMG] http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.jpg [/IMG]
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)