Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vis mig jeres skydestige/tårn
#1
Da jeg savner inspiration til bygning af en skydestige eller tårn, håber jeg på at i ligger inde med en masse billeder af forskellige typer, det skal dog helst gerne være nogle der er lovlige i danmark, så den med campingvognen på 4 pæle fra polen behøver jeg ikke.
Og da det er en jeg selv skal bygge må den gerne være i træ.

MVH Bomba


Tikka 690LH lux 6,5x55 med Doctor 2,5-10x48
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Remington 700LH 223 med Bushnell Elite 4200 4-16x50
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#2
prøv lige og send PeterE en PM, han har tegningerne til den hugstand vi plejer at banke sammen.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Nå da vi nu nærmer os bukkejagten med hastige skridt, og der måske er nogen der ikke har fået sat en skydestige op endnu, her er ihvertfald et par eksempler, håber i vil bidrage til denne tråd.

[Image: DSC00029.jpg]
[Image: DSC00022-1.jpg]
[Image: DSC00021-1.jpg]

MVH Bomba


Tikka 690LH lux 6,5x55 med Z6i 3-18x50 BT
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Remington 700LH 223 med Bushnell Elite 4200 4-16x50
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)