Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sjoveste billede med vildtkamera!
#41
computer nøder hjælp mig !

jeg har sat mit cam til video men ville egenligt gerne have at når jeg ser videoen igennem at jeg kunne gemme nogen klip som billeder så jeg f.eks kunne vise dem her . er der en nem måde at gøre det på ???

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#42
@ Boldsen.

Fodret falder ud på "brættet" foran pladen, og når dyrene så spiser det der ligger, glider der noget nyt ud til dem. Jeg kan evt. tage nogle lidt mere detaljerede billeder af det hvis det har interesse? Det tog lidt tid for dem at finde ud af at æde fra den, men jeg skal da lige love for at de er kommet efter det.

Og i skal da heller ikke snydes for det seneste billede af min date til d. 16. maj [Wink]

[Image: 22145_318563040661_749105661_3700153_6881467_n.jpg]

Mvh
Jonas
Svar
#43
Den fungerer sgu da som en foderautomat til undulater[Big Grin], smart.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#44
Ja det beskriver det vist meget godt [Wink] Fuglene var også meget hurtige til at finde ud af at bruge den.

@ 260REM
Hvis du bruger windows media player kan du gøre følgende:
1. Gå ind i funktioner og vælg indstillinger.
2. Derefter tager du den fane som hedder "ydeevne".
3. Klik så på knappen "avanceret".
4. Fjern så fluebenet i boxen der hedder "brug overlejring".
5. gem indstillingerne.
Nu skulle du meget gerne kunne tage screen shots bare ved at bruge knappen "print screen" og så sætte det ind i paint eller hvad du nu vil bruge til at beskære billedet med.

Jeg glæder mig til at se dine billeder [Smile]

Mvh
Jonas
Svar
#45
Det er da en smart ting Smile Er lidt træt af hele tiden at skulle op på jagten for at fyde i tønderne. Krondyrene er sgu hårde ved dem. De vælter rudt med dem hvis de kan komme til det, og især når de er der HVER nat. Men vil jo ikke undvære dem [Wink]

Hvilket vildtkamera bruger du J_Bille? Og har du opkobling hjem til eller hvordan kan du få billederne så hurtigt? [Smile]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#46
Kassen virker også fint til krondyr. To af mine kammerater har en del til at stå spredt i skovene på deres jagter, og krondyrene kan også sagtens bruge dem. Det var nemlig også problemet med for hurtigt tømte tønder der gjorde at de lavede de store kasser.

Mit kamera er bare et moultrie gamespy D40, importeret fra den anden side af andedammen [Smile]
Grunden til at jeg kan få dem så hurtigt er at kameraet kun hænger ca 500m fra mine forældres gård. Så det tager kun 10 min at gå op og skifte kortet. Så det bliver gjort mindst en gang om ugen når jeg er hjemme forbi dem [Wink]

Mvh
Jonas
Svar
#47
så der vist en under skermen bukken ikke er gode venner med
[Image: fremmedepfoder.jpg]

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#48
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

så der vist en under skermen bukken ikke er gode venner med
[Image: fremmedepfoder.jpg]

Michael

skovarbejder af guds nåde



Gid jeg fik sådan nogle billeder.. Jeg får kun en helveds mase billeder af krondyr. - Ikke at det ikke er fedt! Meeen vil jo godt have nogle billeder af en buk eller to [8)]

[Image: SUNP0194.jpg?t=1266846447]
[Image: SUNP0040.jpg?t=1266846843]
De har lært hvordan man skal gøre.. Ned på knæ og ind under til fjederen [Wink]
[Image: SUNP0099.jpg?t=1266846887]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#49
Jeg tømte lige mit kamera idag, foruden billeder af bukke, råer, ræve og fasaner var der et par billeder af andre "væsner", som hvis heller aldrig har set et vildtkamera før.

Det er der kommet et par sjove foto´s ud af bla. dette nærfoto:

[Image: MDGC0018.jpg]

Det irreterer mig dog lidt at de går tur der..... men 3 timer senere var der billeder af bukken, så det betyder nok ikke det helt vilde.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#50
Sådan et par stykker har jeg også Boryx. Det ene er fra samme sted som mine tidligere billeder i denne tråd. Det er af en person der går meget op i fugle, som min far tilfældigvis vidste hvem var. Han har ikke fået lov til at gå hvor han gjorde, og der er kun sporene fra traktoren som fører derind, men vi valgte bare at grine af det (han stod med et meget bøvet udtryk i hovedet ) [Smile]. De andre jeg har er på et andet stykke hvor folk jo må gå på stierne i skoven. Men kameraet hænger hvor uvdekommende ikke har noget som helst at gøre. Jeg kunne måske leve med det hvis han bare gik der, men han har sin ruhår med og den er IKKE i snor. Desuden er manden klædt i "jagttøj" så man skulle jo tro han kender reglerne. Jeg har vist billederne til ejeren af skoven og han ved ikke hvem personen er. Så du er ikke den eneste der har "invasive arter" på dit revir [Wink]

Mvh
Jonas
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)