Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hæder til Great Dane.....sådan da...
#1
Prøv at se den dybsindige debat, som vi går glip af på vort civiliserede forum (sakset fra netnatur d.d.):

Hej Kijo

Bare et godt råd - pas på hvad du skriver om/til den såkaldte Great Dane (Hvis denne er Great, sér jeg meget nødigt de små og blodfattige der bare går og gemmer sig bag en masse fakta.....)

Jeg har tidligere været i klinch med denne person, og hvis han føler man går for tæt på, begynder han at true med sagsanlæg o.s.v.

Til Great Dane

Find dig venligst et andet alias, da dette er YDERST misvisende, og skæmende for hele Danskheden

Jan Jensen


Hold da op - "skæmende for hele Danskheden" - store ord, er det på plads at ønske tillykke?

Få minutter senere, blev indlæget fulgt op af samme Jan Jensen:

[:I][:I][:I]UPS[:I][:I][:I] !

Jeg tror***en undskyldning er på sin plads... Jeg tror jeg er gået lidt for vidt og ikke undersøgt fakta helt til bunds før jeg ytrede mig....

Jeg var inde på din profil og så din personlige hjemmeside - er hjemmesiden ikke din, vil jeg bede dig modtage mine undskyldninger....

Mvh

Jan Jensen


Aaaargh - højt at flyve.... - det ene øjeblik er man skæmmende for hele danskheden, det næste er man det ikke alligevel, blot fordi den hjemmeside man har opgivet på sin profil ikke er ens egen.

Forfængeligt håber jeg nu på, at jeg så kan få lov til at kalde mig skæmmende for hele danskheden (bare en lille smule....) om ikke andet så for at indtage en historisk skurkerolle på linie med Idi Amin, Quisling, Hitler og Helmuth Lotti - bad publicity is also publicity....[8D] Er der i øvrigt nogen, der ved hvem Jan Jensen er? [xx(]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Øøhh hvorfor er det lige at denne "Jan Jensen" har set sig gal på "Great Dane"?
Og hvorfor nu ikke alligevel hvis dit site ikke er hans?
Kan du linke til den pågældende tråd?

Er De forvirret!? [Big Grin]

Hilsen
Anders [8D]

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#3
Det er jo en perlerække af gode dybdeborende - måske ligefrem inkvisitative - spørgsmål som Anders T. her ryster af sig - spørgsmål, som vi måske aldrig får fyldestgørende svar på .... men spændende er det unægteligt (Hvis man er typen der danser nøgen rundt til TV-Avisen - hvilket giver et vist indhold til betegnelsen "våbentosse")[Big Grin]

Tråden kan nydes her:

http://www.avancez.dk/phpBB2/viewtopic.p...7e6024c704

Der kommer først rigtigt kød på på side 5 og 6...

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Jens Ulrik Høgh

Der kommer først rigtigt kød på på side 5 og 6...


Ja puha, nu blev jeg meget klogere, der er nu ikke noget der slår en god saglig debat! [Big Grin]

Tak for linket. [Smile]

Hilsen
Anders [8D]

P.S. Vil det sige at Blaser er noget #"!§^¨'* ? [Wink]

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#5
Ja det er SØRENRANSEMIG en site for sig selv; den der skriver mest har vundet.
Jeg har valgt at droppe den helt, det var dog ikke muligt at slette sig, hvilket også betød, at jeg fik et par skud i NUMSEN på vej ud!
Min signature ville virkelig komme til sin ret der!
Med venlig hilsen
Jeg troede ikke at Badword-filtret var gældende under denne Topic - så må jeg jo tilmelde mig Netnatur igen, hvis jeg får lyst til at boltre mig.


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#6
Tja...Det siger vist sig selv med den debat på go´natnatur

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
G.D.

Ps. Michael...Da jeg blev moderator fik jeg at vide, at badwordfiltret også var min hovedpine.....Derfor BIIIB...Skam dig![Wink]
Great Dane

Svar
#7
Hej Nitro - hvor underligt det end kan lyde [Wink] syntes jeg faktisk ikke at man skal stoppe en tråd (uanset den løber af sporet). Det vil være uhyre svært at finde punktet hvor man er af sporet. Folk (som bl.a. mig selv) har jo muligheden for at hoppe af, hvis man syntes at det er for meget. Hvis det havde være "i den virkelige verden" havde man jo valgt, enten at gå eller pande ham een på lampen.
Problemet ligger i selve kommunikationsformen; deltagerne kan sige (skrive) en masse skidt til hinanden, som er fuldstændig konsekvensløst og det er nok noget "os gamle" bliver nødt til at vænne os til.
Det er simpelthen en "ny" måde at kommunikerer på; et sted mellem skrift og tale og det tror jeg at man (vi) bliver nødt til at lære at håndtere.
Jeg tror, at det bedste man kan gøre, hvis man syntes at det bliver for meget, er at logge af (og så kan man jo gå i sit stille sind og håbe, at man en dag møder sin medkombattant face to face [Big Grin])
Forøvrigt tror jeg at sådan noget, med tiden, vil finde sit rette leje - det vil bare tage lang tid, husk på at vi er i Danmark hvor alle har en mening om alting (i et land hvor man ikke lader sig distraherer af kendsgerninger[8)])
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#8
Min mor sagde ofte:"Lad væ`r med at hævne dig, du er jo den klogeste"
(jeg har desværre ikke hørt det udsagn siden min mor døde i 1984)

Den gode Jan Jensen har dummet sig, men han har rent faktisk også forsøgt at aflevere en undskyldning, det er da flot.[Smile]

Hvis man er en "rigtig G.D" kan man også glemme.[8D]

Den regel vil jeg gerne ha` indført inden det evt. er min tur.[Big Grin][Big Grin]

mvh

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)