Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HJÆLP!!! BROWNING
#1
Hejsa..jeg har lige købt en ny Browning 525..men jeg har lagt mærke til at når jeg vender bøssen på hovedet(med løbet nedad)så kommer slagstiften på det øverste løb til syne,er det normalt[?][?].jeg har skudt med den uden problemer,håber der er en Browning ejer der kan hjælpe
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#2
Det gør min også og den virker fint så det er nok normalt[Smile]
Svar
#3
puhaaa,så er jeg lidt mere rolig[Big Grin]..jeg har ikke taget kontakt til forhandleren,da de havde lukket for idag..men foreløbig tak for hjælpen
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#4
Det sker faktisk også på min Miroku.

mvh. JOhannes
Svar
#5
Uanset der er flere våben der gør det samme ville jeg da mene, at der skulle være en retur fjeder. Ellers skal der jo ikke meget skidt til, før den hænger når man knækker geværet. Eller tager jeg fejl? Dem jeg har skilt ad af andre mærker har altid haft en retur fjeder så vidt jeg husker..... Så JEG ville nok besøge forhandleren alligevel....:-)
MVH
Henrik
Svar
#6
min helt nye Miroku-6000 gør det også, så tror ik det er noget problemSmile

Knivskarpe hilsner

Andreas Egelund

Har du brug for en håndlavet kniv?:
http://ae-knives.webbyen.dk
Svar
#7
....Min Winchester gør det samme,og den har skudt mindst 20,000 skud uden problemer (Ud over periodiske problemer med at ramme....)[8D]
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Min Beretta har styr på slagstifterne - intet hænger uden for [Wink]

[Image: skydforsaan.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#9
Hej..tak for alle svarene,jeg har ladet mig fortælle på skydebanen at det er normalt,fordi slagflederen ikke spændes på løb nr.2 før man affyre et skud..men jeg spør lige min forhandler/bøssemager imorgen for at være helt sikker[Wink]
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#10
Citat:quote:

Min Beretta har styr på slagstifterne - intet hænger uden for


set ud fra svarene skulle du måske se det som en fejl! Jeg har tjekket min Tikka 512'er som er det tætteste jeg kommer Beretta og der sidder de også fast..Men lige netop den kunne skyldes skidt og støv. Normalt(hvad det så er) er der da ingen retur fjeder på slagstifterne på et haglgevær de sidder vel bare løst? Jeg har set på både min marlin og winchester riffel der også bliver pustet igang med hane at der sidder slagstiften løs.
Svar
#11
Hej..jeg har lige snakket med min forhandler/bøssemager..og til min store glæde fejler bøssen intet,der er helt normalt fortalte den flinke bøssemager[Big Grin] tak for hjælp/svar[Wink]
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)