Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hagl - Bullpup
#1
Hejsa

Er der nogen der kender til Bullpup haglbøsser.

På min jagt er det en fordel med hagl og kugle og jeg er ikke stor fan af kombivåben og har på et tidspunkt set en halvauto m magasin hvor magasinet(låsen) sad bagved håndgrebet.
Svar
#2
http://www.gunbroker.com/Auction/ViewIte...=214553057

Hilsen BB.

Hellere et skud for lidt, end et skud for meget...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#3
Takker

Det var godtnok ikke lige den
Svar
#4
Den vil da ihvertfald vække opsigt på en fællesjagt [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:I]
Hmmmm.... fik lige en masse måbende og kornfede ansigter på den indre skærm [Big Grin]Heftig lille sag med ganske stor karisma [Big Grin]
Walnut
Svar
#6
Hejsa

Det er godtnok en frækkert t duejagt i Argentina

Har du set nogle bullpups i pump? den jeg havde fat i havde magasin og var uden sigteskinne
Svar
#7
Citat:quote:

På min jagt er det en fordel med hagl og kugle og jeg er ikke stor fan af kombivåben og har på et tidspunkt set en halvauto m magasin hvor magasinet(låsen) sad bagved håndgrebet.


Jeg kan altså ikke få det til at gå op - hvordan er det en bullpup kan opfylde den fordel? (hagl og kugle og ikke være en kombi?)

CP

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
Måske jeg udtrykker mig uklart:

Jeg har åbne lange stykker jagt - jeg har hagl i hænderne og riffel i gliderem "liggende" på ryggen (håndfri)
Sådan lusker jeg stille afsted mens hunden trykker, sommetider er det en fasan andre gange et rådyr der bliver presset ud.det tager kun et splitsekund at skifte. i rådyrland smider jeg haglbøssen til turen hjem.

Bullpup fylder ingenting

Jeg er en idiot med kombi-våben
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)