Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Riffelbaneoverblik
#1
Hejsa

Hvordan ser det ud med riffelbaner midt i kontinentaldanmark

Jeg har kigget efter Nr. Snede (for de er så rare dernede[Big Grin])

Bor i Sunds så alt er tæt på

Saxon
Svar
#2
kik her[Smile] http://www.jaegerforbundet.dk/page952.aspx

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Grazie Mille

Der er altså fantastiske muligheder når man bor lige her[Big Grin][Big Grin]
Svar
#4
Kan være man kan rende på dig i Ørre ind i mellem så! Må endelig sige til hvis Nr. Snede er et besøg værd, bor selv i Birk lige udenfor Herning [Wink]
Svar
#5
Nr Snede er super hyggeligt - kan klart anbefales

Du render helt sikkert på mig i Ørre

Jeg slæber i regelen en trillebørfuld rifler og bønner ind til indskydning (nye kombinationer af kugler osv)
Svar
#6
Da vi helst er fri for visse personer, har vi i år valgt at holde det hemmeligt hvornår vi har åbent i Nr. Snede.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Jeg kigger efter trillebøren!! [Big Grin]

Ahha, så er der jo ikke andet for end bare at forsøge at ramme de hemmelige tider [Wink]
Svar
#8
Nr Snede er mandage fra 1800 ikke sandt?

P.s. i Trillebørener følgende:

.243 kortløbet Parker
30.06 Thumbhole med farveladeskæfte og Mk 4 Leupold
6,5x55 baneriffel M98
[8D]
Svar
#9
Hej Saxon

Jeg tror, at de varmer op fra kl 17.00 i Nr Snede, på det tidspunkt smutter jeg nemlig fordi og der er spærreballonen oppe.[:I]

Fandens våbenlov at man ikke kan tage skyderen med på arbejde,[xx(] men hvis jeg gjorde så ville der nok smutte en chauffør engang imellem[}Smile][}Smile]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#10
Vi har som sagt valgt at holde det hemmeligt at der er åbent hver mandag i april - maj - juni og august fra kl. 18.00
Grunden til det er hemmeligt står i et indlæg længere oppe - det skyldes i hvertfald IKKE at formanden er en sløv hund der ikke har fåer programmet færdigt.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Hej Saxon

Jeg tror, at de varmer op fra kl 17.00 i Nr Snede, på det tidspunkt smutter jeg nemlig fordi og der er spærreballonen oppe.[:I]

Fandens våbenlov at man ikke kan tage skyderen med på arbejde,[xx(] men hvis jeg gjorde så ville der nok smutte en chauffør engang imellem[}Smile][}Smile]

Mvh

Santo



Er Du vognmand - eller speditør [?][8D]

Jeg lissom kender problemet [Big Grin]

Husker i gamle dage hvor kufferten lå under skrivebordet - helt lovligt .... det var måske derfor der ikke var de store diskutioner de dage.......har også set en eksportchauffør der faldt fra det røde felt til flugt da min gamle labrador gjorde opmærksom på den var med på arbejde [8D]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Citat:quote:

Originally posted by Santo

Hej Saxon

Jeg tror, at de varmer op fra kl 17.00 i Nr Snede, på det tidspunkt smutter jeg nemlig fordi og der er spærreballonen oppe.[:I]

Fandens våbenlov at man ikke kan tage skyderen med på arbejde,[xx(] men hvis jeg gjorde så ville der nok smutte en chauffør engang imellem[}Smile][}Smile]

Mvh

Santo



Er Du vognmand - eller speditør [?][8D]

Jeg lissom kender problemet [Big Grin]

Husker i gamle dage hvor kufferten lå under skrivebordet - helt lovligt .... det var måske derfor der ikke var de store diskutioner de dage.......har også set en eksportchauffør der faldt fra det røde felt til flugt da min gamle labrador gjorde opmærksom på den var med på arbejde [8D]

[Image: ajbutton1.gif]



Jeg er bildisponent og har med nationale transporter at gøre, men vi får alle typer af chauffører der skal læsse og losse på terminalen, sammen lagt dækker vi 8 på kontoret 10 europæiske sprog og alligevel kommer der nogle der ikke fatter en skid[}Smile][}Smile]

Derfor kan lunten godt være kort, den bedste vi lavede en gang var at sende en chauffør til port 120 ( vi har kun 69 ) der gik 2 timer inden han kom og ikke kunne finde porten[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)