Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blaser KKC skæfte
#21
Jeg mener at det hedder punshling (skal nok staves anderledes).

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by fisker
Jeg har en håndholdt hobby maskine som slår mærker i træet.



Nå, en hammer. Det ser faktisk meget godt ud!!

Mvh Søren
Svar
#23
Er det en nålehammer fra Harald du har brugt ?

mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
Svar
#24
[/quote]
Der er ikke netskæring, men du ser det på f.eks Sauer´s STR
Men det er godt at holde på [Wink]
Jeg har en håndholdt hobby maskine som slår mærker i træet.

Hilsen Steen
[/quote]
Hej Fisker

Hvor har du købt den maskine du har lavet punchling på dit KKC skæfte? Det ser rigtig fint ud.

Jeg har selv et KKC skæfte der skal have en tur, men har ikke fundet andet end en hammer og søm.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#25
Hej Fisker

Hvor har du købt den maskine du har lavet punchling på dit KKC skæfte? Det ser rigtig fint ud.

Jeg har selv et KKC skæfte der skal have en tur, men har ikke fundet andet end en hammer og søm.

Mvh. Jakob

[/quote]
Hej Jakob.

Det er sådan en maskine jeg har http://www.proxxon.com/eng/html/28644.php

Det flade stemjern har jeg så slebet så den har 3 pigge/søm som den så slår ned i træet. [Wink]
Men man skal ha god tid selv om den køre med 12000/min
Den kunne lånes mod et eller andet i dipotium.
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#26
Ren nysgerrighed!!

Hvad skulle sådan en svend koste, hvis absolut skulle af med den? [Smile]

Synes den ser rigtig fed ud!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#27
@Fisker

Tak for svaret, og tak for dit tilbud men jeg prøver lige at se om jeg kan låne en her i nærheden.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#28
For lige at vende tilbage til tidligere indlæg....

Jeg modtog et rå-emne fra KKC det skulle således pudses færdig og olieres samt inletting over og under.
Det skulle så koste 3k netto, så det er returneret. Det er ganske enkelt for dyrt.

Jeg har derfor haft kontakt med nogle amerikanere and semi finished blanks thumbhole og sporter i samme "stadie" som KKC og her snakker vi 50-100USD Så det vil jeg gå lidt videre med.
Endvidere vil jeg forsøge at lave et AICS skæfte til både R93 og R8.

Men er det ikke kun LRS2 der kan fødes fra et rigtigt magasin???

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#29
Efter inspiration fra fra Fisker, så måtte jeg også igang med at "phunsle" Var så heldig at låne en Proxxon MOS af en god kammerat. Resultatet var faktisk overraskende godt, men hold da maule det tager lang tid at lave. [Smile]
[Image: nokia0811014.jpg]
[Image: nokia0811016.jpg]
[Image: nokia0811018.jpg]
Svar
#30
Jeg vil også have en riffel med KKC skæfte!
Godt arbejde.

Tror I det er muligt og købe en Tikka T3 eller lignende uden skæfte, og derved købe et KKC skæfte og smide det hele i? Er det til at komme til for penge?
Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#31
@GT: jo det er kun LRS2 og den anden lignende model der fødes fra et "rigtigt" magasin. Det lyder spændene med et AICS system til En alm. Blaser!
Svar
#32
Skal man så have snoretræk eller bulpup aftrækker? Jeg mener aftrækkeren sidder jo under magasinet. Det er det der gør riflen kortere end andre rifler. Måske et sideindstiksmagasin?
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)