Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulfborg den 25/9 2011 - 600 mtr.
#21
Hej, jeg vil gerne deltage og overfører pengene Mandag.
Svar
#22
Så er vi fuldt hold - man kan dog tilmelde sig som reserve - betaling først hvis man får en plads !

Deltagerlisten ajourføres tirsdag - da bankerne var lukkede i fredags.
mvh
Svar
#23
Tilbuddet om fællestransport står ved magt, så PM hvis der er nogen der skal med fra midtsjælland..

PS. Jeg er så klar......[}Smile][}Smile]

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#24
Desværre passer det nu elendigt med mit arbjedsskema, så jeg må melde afbud til den nært forestående 600m skydning [Sad!]

Så arrangørerne må tildele min plads til anden side.

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#25
Plads til 1 fra midt/sydjylland (8766 Nr.Snede)

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#26
Hej

Jeg har fået lov - skal dog til fest dagen forinden[xx(]
Hvad er den billigste pris jeg kan komme med på - husk jeg skyder kun halvdelen af de skud i plejer at bruge hmmm skal have skudt en ny kikkert ind.....[:o)]

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#27
Har et problem: det bliver godt vejr i weekenden[:I].
Jeg er ved at lave ny vej og får leveret 200 tons knust asfalt onsdag og torsdag. Det er bedst at lægge ud i tørvejr.
Er der en der vil overtage min plads på søndag? Gratis- er betalt.
OG er der en der kan tage grill - pølser mm. med fra Nr.Snede området - har det hele klar (også anhængertrækstativ - nyt ord?[Big Grin] til grill)
Såfremt ingen kan overtage skal jeg nok kommme, men for engang skyld siger fornuften jeg bør blive hjemme.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Har et problem: det bliver godt vejr i weekenden[:I].
Jeg er ved at lave ny vej og får leveret 200 tons knust asfalt onsdag og torsdag. Det er bedst at lægge ud i tørvejr.
Er der en der vil overtage min plads på søndag? Gratis- er betalt.
OG er der en der kan tage grill - pølser mm. med fra Nr.Snede området - har det hele klar (også anhængertrækstativ - nyt ord?[Big Grin] til grill)
Såfremt ingen kan overtage skal jeg nok kommme, men for engang skyld siger fornuften jeg bør blive hjemme.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Claus ! - vejret bliver bedre mandag - og så er det kun dit arbejde du forsømmer - ikke noget så vigtigt som skydning [8D]

Og det med at overdrage plads til andre med henvisning til der er betalt, strider totalt med foreningens forretningspolitik ! vi lever højt på at sælge samme plads flere gange - derfor bindende tilmelding[}Smile][:o)][Big Grin]
mvh
Svar
#29
Jaja kan du kan jeg også: kan se du har lovet gratis pølser væk[:0]
Jeg bestemmer prisen på pølserne - så det kan blive nogle dyre gratiser

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Jaja kan du kan jeg også: kan se du har lovet gratis pølser væk[:0]
Jeg bestemmer prisen på pølserne - så det kan blive nogle dyre gratiser

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"


Ja til de få der ikke var medlem af Asgaard, forudsat de når at melde sig ind [}Smile][Big Grin]

Nå - da vi ved tidligere arrangementer har haft held af at sælge samme plads flere gange[:I] må vi hellere strække den til pølser til alle [Wink]
mvh
Svar
#31
Ja du er flink er du[}Smile] - Nu er jeg jo 100% nødt til at komme hvis ingen andre melder sig til pølsecirkuset[8D]Nå det går nok - du kommer bare og hjælper med at lave vej - en håndskovl tror jeg du er egnet til at bruge.[Big Grin]
Niels Hausgård siger: nogle er praktisk begavede og nogle er UDPRÆGET pratisk begavede.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#32
Jeg er klar Smile

Nogle der er klar på noget samkørsel fra Aalborg?

Mvh. Loft
Svar
#33
Hej Loft - det tager jeg som en tilmelding - har du mulighed for at overføre - eller er du kontantbetaler ?
mvh
Svar
#34
Jeg er desværre nød til at melde fra [V] Havde ellers glædet mig rigtigt meget, specielt til at ligge til højre for 6mm [Wink]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#35
Kan bare tage kontanter med.

Hvor meget skal jeg have med i alt incl. kontingent til Asgaard Jagtforenings (se din PM)

Mvh. Loft
Svar
#36
Det kan da kun blive en god weekend...[Smile]
Ammo'en er cronograferet, skiver printet, bilen tanket, og vejrudsigten for Ulfborg ser lidt mere end fornuftig ud...[Big Grin]

Er der en adresse (til os der aldrig har været i Ulfborg) så der kan indtastes i gps'en??[?]

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#37
Torstedvej 1, 6990 Ulfborg

Der står to flagstænger ude ved vejen.

Mvh. Loft
Svar
#38
Hmm ingen svar[}Smile] er lige kommet hjem fra ferie - men jeg kommer altså alligevel....[8D]

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#39
@Halvauto..

Jeg har totalt overset dit indlæg ovenfor - der er ''fuldt hus'' men vi kan vel altid klemme en ekstra ind - så kom du bare [Wink]
mvh
Svar
#40
Takker for en hyggelig dag [Smile]

Skød desvære ikke godtnok til at gøre mig gældende i 600m lerdueskydningen, hvor Claus Petersen, 308 Komp og 6mm røg i omskydning, og 6mm trak det længste strå [Smile]

Mvh. Loft
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)