Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulfborg den 25/9 2011 - 600 mtr.
#41
Lige over...
Fandt aldrig ud af hvad der gik galt på 600 meter.
Ramte i hvert fald ikke på 600 meter - eller 590m som det vel var..

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#42
Jeg takker og bukker også for hyggeligt samvær (og overbærenhed med at lukke en fra øen ind[Big Grin])...[Smile][Smile]
Min skydning fungerede heller ikke rigtig på de 600.. Tror der var noget sidevind der drillede på den første del af bane 2..[:I][:I]

Men en ting er helt sikkert... Jeg har lært en masse, og kommer (om muligt) endnu mere velforberedt næste gang..[}Smile]

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#43
@FarT4 - sidevind [Big Grin] - jeg håber der i fremtiden kan trækkes flere til fra ''Øen'' - vi håber bla.a. at kunne leje os ind hos militæret - faldmålsbane. Her vil der kunne køres væsentlgt flere skytter igennem [Wink]
mvh
Svar
#44
@TSX - Jeg har en ide om at jeg ved et ligende kommende arengement vil kunne stoppe en 3-4 mere i bilen...
Jeg har fået "mange" tilkendegivelser på at det var en fed skydning (som jeg fortalte om) og at jeg skulle sige til næste gang der var sådan noget..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#45
Spændende form for skydning - bliver faktisk mere spændende jo flere gange jeg prøver det (3. gang i søndags)
Det er jo helt sikkert de bitte små ting der betyder meget når vi får noget afstand på (kæntring f.eks,) og det kræver, i hvertfald for mig, en del øvelse inden jeg både kan koncentrere mig om at eliminere "tekniske" fejl og lave et ordentligt skud.

Jeg mener det er vigtigt at være ekstrent skarp på de korte afstande (100 - 200 - 300 meter) og korrigere hvis der er den mindste antydning af behov for sidejustering - tror vi ofte koncentrerer os for meget om, om kliktabellen nu passer i højden. Hvis ikke vi får 100% korrigeret for "sidevind[Big Grin]" på de korte afstande, går det jo helt galt på de "lange"

I søndags lykkedes det rimeligt ind imellem - jeg havde en rigtig god fornemmelse af om skuddet gik godt eller skidt - på 400 meter havde jeg følelsen af de første 3 skud var gået godt og de sad cc 15 mm. det holdt selvfølgelig ikke hele vejen, men det gik klart bedre end ved tidligere skydninger.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#46
Kommer der et foto af "the final" som da Bomba blev nr 1?????

Mvh Lars
Mvh Lars
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)