Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kvinder...ja, emnet måtte jo dukke op...
#1
Vorherre havde netop skabt jorden og dyrene og som kronen på værket skabte han mennesket - Adam. Adam gik rundt og havde det meget skægt i paradiset, men det begyndte hurtigt at blive lidt kedeligt. Adam gik til Gud og klagede sin nød: -Øhh...Du Gud...? -Ja min søn, hvad er der galt? -Joh, ser du, det er jo meget sjovt med alle dyrene og de fine planter, men der mangler altså et eller andet. -Fint! Jeg har lige den rette løsning til dig, og det vil du ikke komme til at fortryde. Jeg vil skabe KVINDEN. Det mest perfekte, yndige væsen, du kan forestille dig. Hun kan læse dine tanker og således opfylde alle dine inderste ønsker, allerede inden du rigtig når at ønske noget som helst. Meeen...Det bliver dyrt. Det kommer til at koste dig dit højre øje, dit højre ben og din højre arm. "Av, værrere..", tænkte Adam, men efter kort tids tænken besluttede han sig: -"Øh, hvad kan man få for et ribben...?"

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)