Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tranum var den for svær ?
#1
Jeg har talt med nogle stykker, og de mente at banen var for svær i år, hvad mener i om den?, jeg savnede den lange bane der plejer at være, ellers syntes jeg at den var god, specielt det at der skulle skydes 10 skud pr. station.
Mvh. Benny
Svar
#2
Hej.

Jeg synes egentlig ikke den var for svær. Dog rykkede blæsten lidt i sær ved de stående skydninger.

Jeg synes dog pladsen var meget snæver til 10 skytter især ved bane 1.

Mvh. Taby
Svar
#3
Vi diskuterede det på "kontoret" og enden på det blev at vi bad om at den ikke skulle være så svær fremover.
Os der er vandt til at skyde kan trække på skulderen og sige, ja banen var svær og har så glemt det dagen efter.
Det farlige ved at den er for svær er jo at den almindelige jæger der kommmer med for første gang tænker "det her er kun for drevne skytter, ikke noget for mig" hvilket jo slet ikke er meningen tværtimod!
Det er dem vi gerne skal have ud og skyde noget mere, bukken skal nok blive skilt fra fårene, om ikke før så i Ulfborg[Smile]

johansen
Svar
#4
Helt enig med Peter. Det var relativ svær bane, og det kan man se på resultaterne.

Man er nok nødt til at tage hensyn til nye skytter, for at sikre fremtid for jagtfelt, og ikke lave banerne for svære. Men det er heller ikke nemt at lave den lige tilpas svær hver gang, og samtidigt holde skydninger varieret.

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#5
Jeg er helt enig i de tidligere indlæg.
Jeg har desværre endnu ikke fundet resultatlisten.
Tak for hyggeligt samvær.
vh Søren

Svar
#6
Lad os håbe, at resultatlisten er blevet væk [:o)]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#7
Den er skulle haft kommet på kreds 1 hjemmeside.
Ellers har jeg det på en mail hvis det er.

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#8
Den var unødvendig svær på et par stationer, bla. den hvor der skulle skydes på tid, fritstående og med reduceret mål. Det er tre sværhedsgrader i samme skydning, og i direkte modstrid med de opsatte regler som jægerforbundet selv har angivet i regelsættet.
Personlig synes jeg det er sjovt at blive udfordret i jagtfelt, men det kan blive så vanskeligt at mindre øvede forskrækkes til ikke at gide deltage fremover. Og det skulle jo helst ikke ske. Men en hyggelig dag er det jo, selvom der ingen er, som skyder max. point[Smile].
Når det er sagt så skal der roses for at få så mange igennem, selvom det var meget trangt, specielt på bane 1. Og så skal resultatlisten offentliggøres samme dag eller dagen efter på forbundets hjemmeside, det vil være god service.@buba den er ikke på forbundets hjemmeside endnu[Wink].

Og lige lidt mere malurt, 200 kr er for dyrt. Det er ikke kreds 1 skyld at nogen regioner ikke kan få økonomien til at hænge sammen, og den udgift bør ikke sendes videre.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#9
Har fundet resultatlisten.
Jagtkreds1.dk "sidst redigeret"
vh Søren

Svar
#10
Wiiiii jeg synes da det var en rigtig fin resultatliste...[Big Grin] godt det ikke blev væk... ha ha
Svar
#11
Nu ved jeg ikke hvad i andre mener men jeg syntes helt klart at det var en forbedring at vi kom op på 46 skud, det ville være en skam hvis det bliver sat ned igen.
Med hensyn til sværheden er det rigtigt at det er vigtigt ikke at skræmme nogle væk, men så slem var den da heller ikke.
Benny
Svar
#12
http://www.jagtkreds1.dk/Elements/PhotoA...oID=409295

Her er et direkte link.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#13
Hvem pokker er Ejner Pedersen?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#14
@Max,

Det er måske ham her:

Kode:
http://www.hirtshals-marineolie.dk/kontakt.html

Der er ikke så mange der hedder sådan i Hirtshals.

mvh
hjemmeladeren
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#15
Der skal ihvertfald lyde et tillykke til Ejner og ikke mindst til Buba. Og til Tonny (er det ikke dig der skriver herinde?).

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#16
Det eneste sted banen var svær, var ved den et benet hegns stolpe. Den var virkelig træls[B)] Men ellers var det en skide hyggelig dag.
Håber de engang får indført at vi må lade vores magasiner op inden skydningen, den træ klods er sku gammeldags[xx(]

"The big eight, for ever"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#17
@rkn
Tja måske, men må der lades i magasiner er det jo unfair for dem med fast magasin, så synes egentlig reglerne er fair som de er nu[Smile]
Svar
#18
Hej

Der hvor jeg havde det sværest var på bane 1. Liggende og på godt 100 meter burde jo være til at håndtere. Men jeg kunne simpelthen ikke komme til at ligge ordentligt fordi der vel ikke var plads til at sprede benene lidt, og samtidigt var der en fordybning hvor anlægget skulle være så skydestillingen blev ganske forkrampet. Resten synes jeg var okay. Det var min debut som feltskytte og jeg glæder mig allerede som et lille barn til næste gang.

Mvh. Taby
Svar
#19
Tak Uffe, jeg var lidt heldig den dag.

Men man kan ikke lade være med at ærge sig lidt alligevel, efter man er blevet slået med 1 point.

Men helt sikkert dejlig dag, med super vejr og godt selskab.
Tak for det

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#20
@ Tak Uffe
@ Hjemmeladeren næ det er ikke den Ejner. Han vandt Lapuaskydningen forrige år, og er bror til Lasse fra Almas Brønderslev.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)