Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TOSCANA
#1
Vi rejser til Toscana i sluningen af August og kommer først hjem i begyndelsen af October.
Er der nogen herinde der har nogle gode forslag til nogle gode steder, udover de mest indlysende, at besøge/se, eller gode steder at bo og spise.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#2
Jeg maa ha' trukket en nitter.
H
Hogmeister
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Vi rejser til Toscana i sluningen af August og kommer først hjem i begyndelsen af October.
Er der nogen herinde der har nogle gode forslag til nogle gode steder, udover de mest indlysende, at besøge/se, eller gode steder at bo og spise.
Hogmeister


Henrik.....you and Marilyn well not finde any ground hogs to shoot over there in Toscana..plenty of wine though...[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]

Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#4
hogmeister,

Fruen og jeg kom hjem i torsdags efter en uge i Firenze. Erfaringen er spingel, men holder du dig fra "de mest indlysende" med hensyn til hotel, mad og indkøb er Toscana rimeligt. Bil kørsel og parkering i byerne er et helvede. Specielt skal man pas på de zoner hvor bilkørsel er begrænset også kaldet ZTL, det koster bøde og du bliver ikke altid advaret tilstrækkeligt, kun et foto og betal ved kasse 1.

Du er en heldig kartoffel - nyd det.

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
@ Eric
You've heard the slogan 'Drink Canada Dry'..............Well, we are going to do our damndest in Tuscany. On the issue of groundhogs I might as well move over there, 'cause there are'nt any left here. I cancelled all my hog shootin' already in early July for lack of ground hogs. Outright depressing.
@ THORLAK
Mange tak. Jeg har hørt at de er noget emsige mht. bilkørsel og bøder i ZTL's
Vores plan er absolut at holde os til det mere provinsielle Tuscany og nyde 'La Dolce Vita' der, og simpelthen blande ind i den lokale befolkning. For mig haaber jeg paa at gøre det til lidt af en 'foto safari'
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#6
Hvis du er til rødvin, så fremstilles der jo i området bl.a Chianti og Brunello, hvor den sidste efter min smag er noget af det bedste der findes.

God ferie!!

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#7
Byen, Greve in Chianti, er imo et besøg værd. Lille charmerende landsby et godt stykke oppe i bjergene så vidt jeg husker. Husk endeligt at kigge forbi den lokale slagter på torvet, han laver efter min mening nogle af verdens allerbedste pølser og er kendt for bl.a produkter lavet af vildsvin ... hvilken jo unægteligt må være noget for en "hogmeister"!

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#8
Ja, de er sgu så flinke de slawtere! Der er en kørselsvejledning på deres hjemmeside: http://www.falorni.it/EN/en_dove.php

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#9
Har dog ikke selv været der, men har da nydt diverse delikatesser samt vin derfra.... Og får mundvand ved tanken. En god ting er vel, at stikke af fra det gængse turistmylder, og begive sig ud på egen hånd. Ud til de små steder, hvor de kæler for råvarer og den videre forarbejdning. Skinker, pølser, oliven, vin og små helstegte pattegrise..........savle savle.......

Håber I får en rigtig god tur.... Æd og drik rigeligt........

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#10
Lyder altsammen vældig godt. Vi er baade til rødvin, Chianti Classico og Brunello og glæder os til noget ægte Parma prosciutto. Har tænkt os at sørge for frokosten selv. Dvs en tur til bageren, slagteren og den lokale vinhandler, der vel som langs Moselen findes paa hvert hjørne. Greve er ogsaa paa vores liste. Vildsvin skal absolut ogsaa prøves. Man er vel ikke Hogmeister for ingenting som æ Slawter siger.
H
Hogmeister
Svar
#11
Så skal du da på svinejagt og konen forkæles med lidt wellness.

Prøv http://www.iis.dk

Mvh Lars
Mvh Lars
Svar
#12
HOG-Du har PM

Bigfoot http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Bigfoot                      http://www.jagtmarked.dk

"Du lever kun én gang, men gør Du det godt, er det også OK !"
Svar
#13
@ bigfoot
øøh, ikke endnu!................Undskyld, er kommet. Mange tak
H
Hogmeister
Svar
#14
Hey Hogmeister,
Nu ikke noget med og imigrere igen vel ha ha ! Husk Italien har ogsa underlige vabenregler hmm

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#15
@ 50GIJESS
Nej tak, een gang er nok!!
H
Hogmeister
Svar
#16
God tur Meister,
Jeg er slet ikke misundelig hmm.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)